Coraz częściej użytkownikami nowych technologii stają się dzieci. Jak każda grupa klientów, posiadają swoje unikalne potrzeby. Aby wyjść im naprzeciw Samsung stworzył specjalną wersję swojego popularnego tabletu ? GALAXY T
Internet, podobnie jak i na inne branże, nie pozostał bez wpływu na rynek muzyczny. Internauci przyzwyczaili się do łatwego dostępu do muzyki, nie zawsze płatnego i legalnego. Twórcy do niedawna musieli więc bazować na przych
Samsung Electronics, globalny lider i zdobywca licznych nagród w dziedzinie elektroniki użytkowej, ogłosiła dzisiaj nawiązanie strategicznej współpracy z wiodącym hollywoodzkim studiem filmowym 20th Century Fox. Celem współpr
Samsung Electronics Polska, globalny lider w dziedzinie mediów cyfrowych oraz technologii konwergencji, ogłosił start Programu Partnerskiego Samsung KNOX. Został on opracowany specjalnie z myślą o tym, by niezależni sprzedawcy o
Od czasu, gdy telewizory pożegnały się z kineskopem i zaprzyjaźniły z płaskim ekranem, to właśnie on stał się najważniejszym elementem inspirującym projektantów. Z roku na rok ekrany miały coraz mniejszą grubość, a w r
Liczba polskojęzycznych aplikacji dostępnych w Samsung Smart TV przekroczyła już setkę ? w tej chwili użytkownicy telewizorów Samsung mogą już korzystać ze 102 aplikacji w języku polskim! Postrzeganie telewizora wyłącznie
Raport Symetrii ?Kieszonkowe aplikacje bankowe 2013? jest już dostępny do ściągnięcia! Znajdziemy w nim m.in. ranking mobilnych aplikacji bankowych, porównanie ich zakresu funkcjonalnego, a także porównanie IKO i PeoPay. Patron
Selfie – trend, który zawładnął wirtualnym światem społecznościowym, uhonorowany przez ?The Oxford Dictionaries? tytułem słowo roku, doczekał się silnej konkurencji. Według badań Samsung, już prawie 2/3 aktywnych w
Kto w domu zajmuje się praniem? Dawniej zazwyczaj była to kobieta, jednak wyraźnie widać nową tendencje. Coraz częściej mężczyźni walczą (i to skutecznie!) z opornymi plamami. Dzieje się tak zapewne dzięki temu, że teraz
W badaniu przeprowadzonym przez MasterCard? wyodrębniono pięć globalnych typów osobowości internetowej. Dzięki ankiecie przeprowadzonej wśród konsumentów wiadomo, dlaczego niektórzy ludzie chętniej niż inni dzielą się swo