Legia rozpoczęła pracę nad usprawnieniem procesu analizy danych płynących z internetu.…
Columbia Sportswear to marka, która w każdym sezonie towarzyszy wielu narciarzom podczas ich zimowych ekspedycji, ponieważ zaawansowane technologicznie kurtki i spodnie narciarskie tej marki zapewniają ciepło i komfort w nawet naj
Era Internetu i strumieniowania treści na dobre zadomowiła się w dziedzinie kultury. Teraz, dzięki firmie Samsung i Wiedeńskiej Operze Państwowej, w nową fazę wkracza także kultura wysoka. Już 7 maja 2014 r. odbędzie się pi
W świecie nowych technologii wygląd ma niekwestionowane znaczenie. Telefony z 24-karatowego złota z prawdziwymi diamentami dostępne są dla nielicznych. Fani pięknych, niebanalnych przedmiotów liczą na młodych designerów, twor
Payleven, operator płatności mobilnych, pojawił się w Polsce w ubiegłym roku i zrewolucjonizował rynek transakcji kartowych oferując m.in. możliwość akceptacji kart nie tylko przez małe przedsiębiorstwa, ale również osoby
Tegoroczne święta Wielkanocne wypadają dość późno ? na 10 dni przed długim weekendem majowym. Biorąc 8 dni urlopu mamy szansę udać się na 2-tygodniowy wypoczynek. Przed samym wyjazdem warto pomyśleć nie tylko o organizacj
Ericsson jest jednym z głównych partnerów sieci Orange we Francji.Obsługujące wiele standardów rozwiązania Ericsson RBS 6000 pozwolą zmodernizować sieci Orange 2G/3G poprzez wdrożenie w nich technologii LTE.Firma Ericsson j
Jeśli utrzyma się dotychczasowa 20-proc. dynamika rozwoju polskiego rynku e-commerce, jego wartość może przekroczyć w tym roku 30 mld zł, co oznaczałoby 6-proc. udział w sprzedaży detalicznej w ogóle. W coraz większym stopn
W Pałacu Prezydenckim 29 maja br. odbędzie się specjalna edycja konferencji TEDx. Spotkanie skupiające osobowości świata nauki, kultury, sztuki oraz biznesu, będzie towarzyszyć ogólnopolskim obchodom Święta Wolności, w 25.
Nowe urządzenia i rosnąca stabilność połączeń internetowych prowadzi do transformacji świata gier ? wynika z nowego raportu Ericsson ConsumerLabIstnieje potencjał do wykorzystania grywalizacji w wielu nowych obszarach ? tj. z