Red dot to najbardziej prestiżowe wyróżnienie w świecie designu. Znajduje się ono również w kolekcji Amiki ? pierwsze dla piekarnika Integra (2011) red dot honourable mention, drugie ? red dot best of the best dla piekarnika Zen
Firma Eniro Polska, właściciel wyszukiwarki lokalnej panoramafirm.pl, która służy do odkrywania miejsc czy usług w pobliżu, zbadała preferencje mieszkańców Warszawy dotyczące wyszukiwania informacji lokalnych za pomocą apli
Podczas spotkania prasowego 26 września w restauracji Concept w Warszawie, Samsung Polska zapowiedział wprowadzenie do sprzedaży dwóch najnowszych urządzeń mobilnych uzupełniających bogatą rodzinę GALAXY ? smartfonu GALAXY No
Czy odżywiasz się niezdrowo? ? na to pytanie twierdząco odpowiedział zaledwie co dziesiąty polski mężczyzna. Kilkadziesiąt procent panów stwierdza, że stara odżywiać się właściwie, z czego już połowa stosuje dietę.&he
Firma Samsung Electronics Co., Ltd. postanowiła wykorzystać cyfrowe wyświetlacze umieszczone w najbardziej rozpoznawalnych miejscach pięciu wielkich miast do prezentowania treści analogowej ? serii krótkich filmów stworzonych pr
SmartFood ? aplikacja do wygodnego i szybkiego zamawiania jedzenia została zwycięzcą drugiej edycji konkursu The Best Samsung Smart TV App, organizowanego przez firmę Samsung Electronics Polska. Developerem aplikacji jest firma Joy
Rynek telewizorów w 2014 roku zdecydowanie stoi pod znakiem rozdzielczości Ultra High Definition. Mamy już sprzęt, ale co z treściami w tej jakości? ? zapytają niektórzy. Firma Samsung, posiadająca najszerszą ofertę telewizo
ZyXEL zdecydował o nowej cenie dla punktu dostępowego NWA1121-NI 802.11 b/g/n. To wielofunkcyjne urządzenie z opcją montażu pod sufitem zostało zaprojektowane do wdrożeń wewnątrz dużych budynków. Tajwański producent dba o �
W czerwcu na polskim rynku pojawił się pierwszy wideorejestrator z ekranem dotykowym. Mio MiVue 568 Touch ma specjalnie przygotowany interfejs i menu, a także zmodyfikowaną obudowę. Zmiany pozwalają na wygodne korzystanie z urzą
Eksperci Siemens Enterprise Communications zauważyli, iż zbyt długo, usługi contact center były oceniane tylko z perspektywy realizowanej ilości połączeń. Rozwój świata social mediów zmienił to podejście. Obecnie ewaluacj