Firma Samsung zaprezentowała na targach IFA 2013 swoją wizję europejskiego rynku sprzętu elektronicznego, przedstawiając najnowsze osiągnięcia w dziedzinie technologii Smart TV, sprzętu AGD i drukarek. Koreański gigant pokaza� 
     W dniach 8-10 kwietnia 2014 r. już po raz szósty spotkają się w Cedzynie pod Kielcami specjaliści z branży wodociągowo ? kanalizacyjnej. Podczas Międzynarodowej Konferencji Technologie Bezwykopowe NO-DIG POLAND 2014 zaprezentow 
      Samsung Electronics Polska wprowadził do swojej oferty luksusową, wielodrzwiową lodówkę. Model RF24FSEDBSR nie tylko stanowi piękny element wnętrza kuchni, ale też sprawia, że żyje nam się łatwiej. … 
      W odpowiedzi na duże zainteresowanie rynku, Unify przyspiesza cały proces i tworzy Customer Advisory Council dla projektu Ansible.… 
     Agencja ratingowa Moody?s Investors Service doceniła odporność ENERGI na zmiany na rynku energii elektrycznej oraz duże zaangażowanie spółki w regulowany i stabilny pod kątem dochodów segment dystrybucji. Rating ENERGA SA zost 
      23 stycznia 2013 firma Sage uruchomiła własny sklep internetowy. Przedsiębiorcy mogą w nim nabyć nowe licencje systemu Symfonia Start lub zaktualizować użytkowane przez siebie wersje tego oprogramowania.… 
      Data wprowadzenia informacji: 2011-10-04Firma Human Media rozszerza swoją ofertę o najnowszy odtwarzacz multimedialny IcyBox marki Raidsonic. Model MP3011plus, zaprezentowany po raz pierwszy na targach IFA 2011 w Berlinie, jest zaaw 
      Samsung, oficjalny światowy partner XXII Zimowych Igrzysk Olimpijskich Soczi 2014, przygotował dla wszystkich fanów sportu i nowoczesnej technologii specjalny konkurs. Za pośrednictwem dedykowanej aplikacji ?Twoja Misja Soczi? ka 
     Przygodę z internetem większość osób rozpoczęła od komputerów PC. Z biegiem czasu do sieci przyłączyliśmy laptopy, smartfony i tablety. W kolejce na masowe podłączanie czekają smart telewizory i smart zegarki, a to dopier 
     Samsung Electronics Co., Ltd. oraz Marvel Entertainment ogłosiły rozpoczęcie nowej, globalnej współpracy. Dzięki kreatywnej kampanii wykorzystującej zalety różnych mediów, w tym filmu i technologii cyfrowej, firmy Marvel i Sa