Działania z obszaru remarketingu pozwolą Ci na dotarcie do specyficznej grupy użytkowników. Odwiedzili już oni bowiem Twoją witrynę, a więc zainteresowali się już Twoim produktem lub usługą. Opuścili jednak stronę i nie s
Światowa społeczność użytkowników aplikacji na telefon rośnie w kosmicznym tempie. Szacuje się, że w 2013 roku liczba pobrań aplikacji mobilnych przekroczyła magiczną granicę 100 miliardów (rok wcześniej pobrań było dw
Netsprint, firma specjalizująca się w rozwiązaniach technologicznych wspierających marketing internetowy, ponownie stał się polską spółką. Nowymi właścicielami zostało kilku prywatnych polskich inwestorów, w tym prezes za
Nie trzeba być melomanem, żeby stwierdzić że muzyka obecnie towarzyszy nam na każdym kroku. Widać to w komunikacji miejskiej czy na ulicy po dziesiątkach ludzi ze słuchawkami na uszach. Podobnie sytuacja wygląda w domach ? muz
W dniach 5-8 marca Bankier.tv zaprasza do oglądania na żywo relacji z targów CeBIT 2013 ? wiodącej imprezy skupiającej dostawców i użytkowników ze wszystkich branż i sektorów rynku wykorzystujących na co dzień rozwiązania
Telewizja Osobista? Netii otrzymała nagrodę jako Usługa Multimedialna Roku 2012 w konkursie ?Wirtualne Telefony?, organizowanym przez magazyn ?Mobile Internet?…
epay Polska, dywizja działająca w strukturach Euronet Polska z okazji zbliżających się uroczystości Pierwszej Komunii Świętej przypomina o kartach prepaid BZWBK, które znaleźć można na stojakach epay. Goście komunijni maj�
Nowoczesny design, szerokie kąty widzenia ułatwiające pracę oraz tryb gier i wysoka jakość obrazu niezależnie od rozdzielczości wyświetlanych materiałów ? to cechy najnowszego, 22-calowego monitora Full HD SD390 firmy Samsun
ZyXEL przygotował dla swoich partnerów unikalny pakiet korzyści, do wykorzystania przy zakupie produktów bezprzewodowych. Producent oferuje szereg atrakcyjnych rabatów oraz wszystko to, co potrzebne jest do stworzenia zaawansowane
Internet jest dla prawie połowy Polaków głównym źródłem pozyskiwania muzyki. Blisko 60 procent konsumentów w wieku 15-50 lat w ogóle nie kupuje już płyt CD, a internet stał się głównym miejscem zdobywania muzyki dla 42 p