Na koncert, festiwal muzyczny lub duże wydarzenia sportowe zabieramy przede wszystkim smartfony ? jak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie firmy Symantec, producenta oprogramowania Norton. Okazało się, że podczas tego typu
Sanitec Corporation, wiodący producent ceramiki łazienkowej w Europie, którego marki KOŁO i KERAMAG znane są m.in. w Polsce, od dzisiaj (10.12.2013 r.) jest notowany na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie. Nabyciem udziałów w San
W tym roku sportowcy z całego świata, którzy startują podczas XXII Zimowych Igrzysk Olimpijskich Soczi 2014 spędzają walentynki z dala od najbliższych. W związku z tym, firma Samsung w swoim Studio GALAXY na terenie Parku Olim
Nowa kampania reklamowa Samsung epatuje rozmachem i niezwykle efektownymi ujęciami. Samsung postanowił zrealizować reklamę godną produktu, którego dotyczy ? zakrzywionych telewizorów Samsung Curved UHD HU8500, określanych miane
Wsiadasz do samochodu, włączasz nawigację, wyznaczasz najkorzystniejszą dla siebie trasę i ruszasz ? o nawigacji myślisz jako o mapie w wersji elektronicznej. Jej zadaniem jest pomóc szybko i sprawnie pokonać trasę. Tymczasem
Gartner uznał firmę Ericsson za lidera w dziedzinie zarządzania operacjami telekomunikacyjnymi na podstawie przychodów z licencji, usług i outsourcingu.Ericsson znalazł się wśród 5 największych dostawców usług zarządzania
Firma Samsung Electronics, Co., Ltd. poinformowała, że jej dwie drukarki zostały uhonorowane przez Buyer?s Laboratory (BLI), wiodącą niezależną amerykańską agencję oceniającą sprzęt biurowy. Model ProXpress M3820DW uznano
W szczycie sezonu wakacyjnego Wirtualna Polska udostępniła dwa nowe serwisy mobilne ? m.turystyka.wp.pl oraz m.NoCoTy.pl. Pierwszy skierowany jest do wszystkich aktywnych osób planujących mniejsze lub większe wyjazdy oraz miłośn
Błąd człowieka i brak ostrożności w obchodzeniu się ze sprzętem elektronicznym to aż 26 procent wszystkich przypadków utraty danych ? wskazują specjaliści odzyskiwania cyfrowych plików. Potwierdzają to wyniki kampanii Krol
jedynie 7% konsumentów planuje redukcje subskrypcji TV; 41% jest skłonnych zapłacić więcej za jakość HD.globalne przychody z płatnej TV wzrosną z 23 mld $ do 200 mld $ w 2017 roku.przed 2017 r. wideo będzie odpowiadać za 9