MasterCard i węgierski OTP Bank ogłosiły wprowadzenie OTPay ? pierwszego w Europie elektronicznego portfela korzystającego z rozwiązania MasterPass?. Aplikacja ta jest dostosowana do specyficznych potrzeb klienta OTPay, czyniąc k
Przedstawiony podczas tegorocznych targów CES, najnowszy aparat Samsung NX30 będzie dostępny jeszcze w lutym 2014 r. dla wszystkich polskich fanów fotografii. NX30 zajmie najwyższą pozycję w aktualnej ofercie aparatów Samsung.
Penetracja smartfonów w Polsce wynosi 33%, znacznie mniej niż w Szwecji (70%) i Korei Południowej (73%).80% ?smartfonowców? w Polsce to zaawansowani użytkownicy.91% Polaków dokonało cięć na wydatkach w ostatnim roku ? najrza
W przeprowadzonej w marcu ankiecie firmy ZyXEL 81,6% uczestników potwierdziło chęć włączenia do swojej oferty produktów bezprzewodowych w formie rozwiązań zarządzalnych. Blisko połowa ankietowanych resellerów uznała, że u
Netia wprowadziła nową ofertę skierowaną do małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) – Business Community Offer. To kompleksowe rozwiązanie, umożliwiające płynną komunikację w firmie, które integruje elementy kilku
Amica jest ekspertem od sprzętu grzejnego. Rodzime urządzenia z tego segmentu sięgają światowych szczytów i wyznaczają kierunki pozostałym producentom. Ponad 50% udział w rynku mówi w tym przypadku sam za siebie. O tym, jak w
Razem ze znaną siecią handlową Media Markt prowadzona jest przez Amikę promocja ?Zestaw plus więcej?. Ze względu na to, że czas jej trwania został przedłużony do końca lipca, to najwyższy czas by zdecydować się na zakup n
Dział Serwisu Hicron, czołowego integratora rozwiązań IT w Polsce, pomyślnie przeszedł proces ponownej certyfikacji przez audytorów SAP AG. Uzyskanie certyfikatu jest równoznaczne ze świadczeniem przez Hicron usług Maintenanc
O Polsce można chyba już powoli mówić w kategoriach informatycznego spichlerza Europy. Wedle danych udostępnionych przez Pierre Audoin Consultants, w 2015 będziemy drugim (4,1 mld euro) po Rosji rynkiem IT w środkowo-wschodniej
Ponad 1600 zrealizowanych zgłoszeń serwisowych, obsługa przeszło 800 użytkowników, wypracowanie standardów działania 24h/dobę ? to bilans obsługi serwisowej firmy Play przez Hicron w maju 2013 roku, po blisko roku współprac