ATM S.A., właściciel ogólnopolskiej światłowodowej sieci ATMAN i czołowy dostawca usług centrów danych w Polsce, rozszerzyła w ostatnim czasie zakres usług świadczonych dla prywatnych instytucji medycznych, m.in. dla Promedi
1 lutego rozpoczęły się ogólnopolskie kampanie promujące tablety i smartfony z linii Samsung GALAXY. Swoim zasięgiem obejmują standardowe i niestandardowe formy przekazu ? m.in. reklamę w TV, prasie, kinach i działania OOH. Ka
Średnia lojalność konsumentów wobec operatorów komórkowych jest znacznie niższa niż lojalność klientów w innych branżach. Analiza firmy Ericsson wskazuje, że nawet w obrębie branży telekomunikacyjnej, użytkownicy ocen
Przyciągająca wzrok seria telewizorów Samsung Smart TV LED Seria F8500 uwodzicielsko zaprasza do świata luksusowej rozrywki. Wyrafinowana pod względem designu obudowa zawiera subtelne, ale przyciągające wzrok szczegóły sprawia
Nie ma dzisiaj w Polsce domu, w którym nie byłoby przynajmniej jednego urządzenia Amiki. Choćby małego. To właśnie te drobne sprzęty Amiki towarzyszą nam podczas całego dnia. Inteligentnie zaprojektowane, funkcjonalne, estety
Firma MasterCard umożliwi posiadaczom swoich kart, wydanych przez Commonwealth Bank of Australia bezpieczne zaadaptowanie ich na wybranych urządzeniach marki Samsung, wyposażonych w technologię NFC, co zapewni klientom szybkie i be
W latach 2013-2019 globalna liczba subskrypcji na smartfonach potroi się. W tym czasie ilość przesyłanych danych na smartfonach wzrośnie 10-krotnie.9,3 mld subskrypcji mobilnych będzie na świecie w 2019 roku; 5,6 mld z nich bę
Od 13 lutego Netsprint wprowadza nową identyfikację wizualną wszystkich swoich marek i odświeża serwisy internetowe poświęcone poszczególnym usługom. Jest to wyraz nowej strategii firmy, która zakłada skupienie się na skut
SAP poinformował, że już po raz trzeci znalazł się w kwadrancie liderów w raporcie ?Magic Quadrant for Single-Instance ERP for Product-Centric Midmarket Companies? (Magiczny kwadrant jednoinstancyjnych systemów ERP dla firm śr
Kilkanaście procent Polaków je niezdrowo, wie o tym i nie zamierza tego zmieniać. Pozostałe kilkadziesiąt procent twierdzi, że stara się odżywiać właściwie. Z badań wynika jednak, że udaje się to tylko jednej osobie na dz