Ericsson jest został wymieniony jako światowy lider w dziedzinie produktów związanych z zarządzaniem dochodami w corocznym raporcie Analysys Mason dotyczącym udziałów w rynku zarządzania dochodamiRaport podaje również firm
Ericsson ConsumerLab zidentyfikował najważniejsze trendy konsumenckie na rok 2014.Smartfony niwelują cyfrowy podział, ciało staje się hasłem, a nasze otoczenie wypełnia się czujnikami ? to trendy na rok 2014, które będą mi
ZyXEL Communication, czołowy dostawca rozwiązań internetowych oferuje resellerom prezent za zakup 2 sztuk dowolnych przełączników ZyXEL serii GS1910 lub 3 sztuk dowolnych punktów dostępowych NWA. Za dokonane na jednej fakturze
Gazety, czasopisma, książki ? wachlarz tego, co można czytać jest ogromny. Niestety, według danych statystycznych Polacy czytają mało. Niechętnie sięgają też po ambitniejszą literaturę. Wśród przyczyn można wymienić wy
Międzynarodowe Targi Zabezpieczeń SECUREX to najważniejsze targi w branży zabezpieczeń w Polsce i w Europie Środkowej. Są miejscem, gdzie prezentuje się innowacyjne rozwiązania i nowości technologiczne czołowych dostawców p
O innowacyjnych rozwiązaniach z dziedziny informatyki, elektroniki i telekomunikacji, jakości usług klastrowych, a także możliwościach otwierających się przed uczestnikami rynku w nowej perspektywie finansowania 2014-2020 dysk
Amica jest ekspertem od sprzętu grzejnego. Rodzime urządzenia z tego segmentu sięgają światowych szczytów i wyznaczają kierunki pozostałym producentom. Ponad 50% udział w rynku mówi w tym przypadku sam za siebie. O tym, jak w
Spółka ATM System, będąca częścią ATM Grupy SA, rozszerzyła współpracę ze spółką Live Park (należy do Ekstraklasa SA) na obsługę meczów T-Mobile Ekstraklasy. Pod koniec lutego ruszyła 16. kolejka spotkań.…
Jeśli utrzyma się dotychczasowa 20-proc. dynamika rozwoju polskiego rynku e-commerce, jego wartość może przekroczyć w tym roku 30 mld zł, co oznaczałoby 6-proc. udział w sprzedaży detalicznej w ogóle. W coraz większym stopn
W przypadku AGD nie wystarczy kupować z głową, tzn. nie przepłacać za ten sam produkt podobnej jakości różniący się jedynie marką. Trzeba jeszcze użytkować go z głową. Zakup bowiem to jedna decyzja i jednorazowy wydatek