Zgodnie z danymi przedstawianymi przez Google Miejsca ? aż 97% konsumentów poszukuje informacji na temat firm lokalnych w Internecie. Pojawienie się opcji wyszukiwania lokalnego pozwala internaucie poszukującemu określonych usług
Z okazji Dni Babci i Dziadka, chcieliśmy zwrócić uwagę, że coraz więcej osób w grupie 60+ aktywnie korzysta z internetu i grupa ta dynamicznie rośnie[1]. Ale czy czują się komfortowo napotykając się na zwroty takie jak LO
Warszawa, 29 stycznia 2014 r. ? Jak wynika z danych sprzedażowych sieci detalicznych w Polsce w ostatnim kwartale 2013 roku, konsole do gier wideo utrzymują wysoki udział sprzedaży na rynku sprzętu IT. Popularność tej grupy urz�
Bieganie jest najpopularniejszą formą aktywności fizycznej wśród Polaków. W erze smartfonów, większość osób wykorzystuje aplikacje mobilne do prowadzenia własnych dzienników treningowych. Którą jednak wybrać, gdy rozpoc
Firma Strax, uznany producent akcesoriów do urządzeń mobilnych, rozszerza swoją ofertę na polskim rynku i przedstawia premierowy xqisit xqPRO ? najnowszy bezprzewodowy głośnik trzeciej generacji.…
Samsung wprowadził na polski rynek kolejną wersję popularnego smartfona z rodziny GALAXY Ace. Nowy telefon Samsung GALAXY Ace 3 LTE to wydajne urządzenie z system operacyjnym Android 4.2 Jelly Bean, 4-calowym ekranem oraz szeregiem
Zorganizowany wyjazd zwykle kojarzy się z koniecznością wydania dużej sumy pieniędzy na wakacje. Nie jest to jednak konieczne ? przy dobrej organizacji oraz odrobinie czasu poświęconego na poszukiwania, można wybrać się we ws
Zarządzanie fanpagem na Facebooku to pozornie prosta, nieskomplikowana czynność. Tak może się wydawać z zewnątrz. Jednak administrowanie tym kanałem komunikacji rządzi się określonymi regułami, z czego nie wszyscy zdają so
Elektrownia słoneczna na dachu fabryki Hyundai w Korei Południowej zmniejszy emisję dwutlenku węgla oraz odciąży koreańską sieć energetyczną Projekt wpisuje się w proekologiczną strategię firmy, dotyczącą coraz szersze
Od 13 lutego Netsprint wprowadza nową identyfikację wizualną wszystkich swoich marek i odświeża serwisy internetowe poświęcone poszczególnym usługom. Jest to wyraz nowej strategii firmy, która zakłada skupienie się na skut