gsm Wiadomości branżowe

Onet najchętniej wybieranym medium online

Onet najchętniej wybieranym medium online
Grupa Onet – RASP wg najnowszego badania Megapanel PBI/Gemius, jest niezmiennie najsilniejszym medium online w PolsceOnet w marcu był najchętniej wybieranym serwisem w kategorii Informacje, utrzymując przy tym pozycję lidera w większości kategorii tematycznych oraz osiągając rekordową liczbę użytkowników strony głównej. Grupa Onet - RASP notuje kolejny wzrost unikalnych użytkowników mobilnych oraz zasięgu wideo. Serwisy Grupy Onet - RASP odwiedziło w marcu 15,1 mln użytkowników, co oznacza 70,1% zasięgu oraz przewagę 2,9% względem Grupy WP, która mimo połączenia się z Grupą o2.pl wciąż zajmuje drugą pozycję w rankingu.Gratuluje wszystkim naszym zespołom osiągnięcia po raz kolejny znakomitych wyników! Niezmiennie zajmujemy pozycję lidera rynku polskich mediów online, co zawdzięczamy wysokiej jakości treści, sile najlepszych marek, jakie mamy w portfolio oraz wspanialej grupie ludzi, którzy tworzą naszą firmę – podkreśla Robert Bednarski, prezes Grupy Onet.pl. Tak jak ostatnio komentowałem, nie ścigamy sie na zasięgi, bo jak wiemy sam zasięg to nie wszystko, potrzebna jest silna marka, dopracowany produkt i dobry

Teaser

Grupa Onet ? RASP wg najnowszego badania Megapanel PBI/Gemius, jest niezmiennie najsilniejszym medium online w Polsce

Onet w marcu był najchętniej wybieranym serwisem w kategorii Informacje, utrzymując przy tym pozycję lidera w większości kategorii tematycznych oraz osiągając rekordową liczbę użytkowników strony głównej. Grupa Onet – RASP notuje kolejny wzrost unikalnych użytkowników mobilnych oraz zasięgu wideo. 

Serwisy Grupy Onet – RASP odwiedziło w marcu 15,1 mln użytkowników, co oznacza 70,1% zasięgu oraz przewagę 2,9% względem Grupy WP, która mimo połączenia się z Grupą o2.pl wciąż zajmuje drugą pozycję w rankingu.

Gratuluje wszystkim naszym zespołom osiągnięcia po raz kolejny znakomitych wyników! Niezmiennie zajmujemy pozycję lidera rynku polskich mediów online, co zawdzięczamy wysokiej jakości treści, sile najlepszych marek, jakie mamy w portfolio oraz wspanialej grupie ludzi, którzy tworzą naszą firmę ? podkreśla Robert Bednarski, prezes Grupy Onet.pl. Tak jak ostatnio komentowałem, nie ścigamy sie na zasięgi, bo jak wiemy sam zasięg to nie wszystko, potrzebna jest silna marka, dopracowany produkt i dobry zespół – nie wystarczy połączenie dwóch bytów i próba nazwania ich jednym. Wyniki badania jednoznacznie potwierdzają, że użytkownicy najbardziej doceniają Onet i najchętniej wybierają nasze serwisy. Jesteśmy im bardzo wdzięczni za zaufanie jakim niezmiennie nas obdarzają przez ostatnich kilkanaście lat. Zrozumienie potrzeb użytkowników oraz konsekwentna realizacja strategii jak widać procentuje – dodaje Bednarski.

Sama domena Onet.pl zyskała w marcu 2,2% użytkowników w porównaniu do wyników lutowych i 9,4% względem marca ubiegłego roku. Strona główna Onet.pl odnotowuje również rekordowy  wynik ? w marcu odwiedziło ją 9,4 miliona polskich internautów co oznacza wzrost w stosunku do lutego o 4,7% i uzyskanie przewagi nad stroną główną wp.pl do ponad 1 miliona użytkowników. 

 

Strona główna Onet.pl jest także zwycięzcą rankingu pod względem dokonywanych odsłon. Jej użytkownicy łącznie dokonali ich w marcu 2014 roku 647 milionów, o 165 milionów więcej od użytkowników strony głównej wp.pl.

A to już wiesz?  Konferencja technologiczna: Poczta Polska mobilna, cyfrowa i dla sektora e-commerce

W marcu Grupa Onet – RASP utrzymała pozycję lidera wśród kategorii tematycznych: Biznes, Nowe Technologie, Turystyka, Kultura i Rozrywka (tuż po Youtube) i była najchętniej wybieranym medium online w kategorii Informacje potwierdzając swoją pozycję w rankingu serwisów informacyjnych.

Onet to najświeższe newsy i rzetelne źródło wiadomości. To właśnie u Nas użytkownicy szukają aktualnych i potwierdzonych newsów z Polski i całego świata ? podkreśla Marzena Suchan, Redaktor Naczelna Serwisów Informacyjnych w Grupie Onet.pl. Cieszy nas, że udało nam się osiągnąć rewelacyjną pozycję w segmencie Informacji, a także utrzymać silne zainteresowanie internautów. Stawiamy w dalszym ciągu na rozwój jakościowego dziennikarstwa, które jest doceniane przez użytkowników ? mówi Suchan. 

INFORMACJE I PUBLICYSTYKA

Nazwa

Użytkownicy (real users)

Odsłony krajowe ogółem

Zasięg

Grupa Onet – RASP – Informacje i publicystyka

8 447 687

394 229 021

39,18%

Grupa Polskapresse – Media Regionalne – Informacje i publicystyka

7 304 357

173 324 751

33,88%

Grupa Wirtualna Polska – Informacje i publicystyka

7 176 237

265 458 325

33,28% 

 

BIZNES, PRAWO, FINANSE

Nazwa

Użytkownicy (real users)

Odsłony krajowe ogółem

Zasięg

Grupa Onet – RASP – Biznes, finanse, prawo

4 872 756

86 182 490

22,60%

Grupa Wirtualna Polska – Biznes, finanse, prawo

4 106 342

61 935 846

19,05%

Grupa Money.pl – Biznes, finanse, prawo

3 725 443

35 184 674

17,28%

 

KULTURA I ROZRYWKA

Nazwa

Użytkownicy (real users)

Odsłony krajowe ogółem

Zasięg

youtube.com

15 502 467

71,90%

Grupa Onet – RASP – Kultura i rozrywka

8 484 718

190 979 541

39,35%

Grupa Wirtualna Polska – Kultura i rozrywka

7 905 276

364 502 708

36,67%

 

SPORT

Nazwa

Użytkownicy (real users)

Odsłony krajowe ogółem

Zasięg

Grupa Onet – RASP – Sport

5 333 302

202 510 546

24,74%

Grupa Wirtualna Polska – Sport

4 617 417

135 525 765

21,42%

Grupa Gazeta.pl – Sport

2 390 307

75 666 429

11,09%

A to już wiesz?  ATM S.A. radzi, jak prowadzić stabilną i bezpieczną sprzedaż w sieci

 

TURYSTYKA

Nazwa

Użytkownicy (real users)

Odsłony krajowe ogółem

Zasięg

Grupa Onet – RASP – Turystyka

2 271 253

30 997 234

10,53%

Grupa Wirtualna Polska – Turystyka

1 850 497

26 132 638

8,58%

rozklad-pkp.pl

1 540 680

28 305 921

7,15%

 

NOWE TECHNOLOGIE

Nazwa

Użytkownicy (real users)

Odsłony krajowe ogółem

Zasięg

Grupa Onet – RASP – Nowe technologie

 6 240 036   

 55 040 899   

28,94%

dobreprogramy.pl

 4 221 347   

 21 256 418   

19,58%

Grupa Wirtualna Polska – Nowe technologie

 3 037 534   

 21 232 158   

14,09%

 

Grupa Onet – RASP odnotowała w marcu rekordowe wyniki w liczbie cookies mobilnych ? 8,3 mln, podczas gdy najbliższy konkurent Grupa WP, mimo połączenia z Grupą o2.pl, osiągnął wynik słabszy  o 400 tys. Użytkownicy urządzeń mobilnych spędzili na stronach Grupy Onet ? RASP 7,4 mln godzin.

Marzec to kolejny pomyślny miesiąc dla wyników w kategorii wideo – 45,6 mln odtworzeń oraz rekordowy pod względem zasięgu wideo –  4,7 mln użytkowników, dzięki czemu umacnia Grupę Onet-RASP na pozycji lidera.

Onet jest także liderem pod względem liczby użytkowników w krótkich kategoriach streamowych wideo: Informacje (i wszystkich jej podkategoriach ? w tym Biznesie), Rozrywka, Sport, Film, Styl życia.

Dane z wyników badania Megapanel PBI/Gemius, marzec 2014 r.; marzec 2013r. ? marzec 2014r.


dostarczył: infoWire.pl

Źródło onet.pl. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy