Wiadomości branżowe

Nowa technologia Interactive Intelligence Produktem Roku wydawnictwa TCM

Nowa technologia Interactive Intelligence Produktem Roku wydawnictwa TCM
Nowa technologia Interactive Intelligence Produktem Roku wydawnictwa TCM firma Interactive Intelligence otrzymała nagrodę Produkt Roku 2009 amerykańskiego magazynu Customer Interaction Solutions, wydawanego przez Technology Marketing

Nowa technologia Interactive Intelligence Produktem Roku wydawnictwa TCM

firma Interactive Intelligence otrzymaÅ‚a nagrodÄ™ Produkt Roku 2009 amerykaÅ„skiego magazynu Customer Interaction Solutions, wydawanego przez Technology Marketing Corporation (TMC). Nagroda zostaÅ‚a przyznana w uznaniu dla nowego rozwiÄ…zania do automatyzacji procesów biznesowych – IPA.

W uzasadnieniu nagrody dyrektor generalny TMC, Rich Tehrani, podkreślił wyjątkowe, innowacyjne zastosowanie technologii centrów kontaktowych w rozwiązaniu IPA, a także zwrot z inwestycji, które zapewnia nowy produkt Interactive Intelligence.

?W rozwiÄ…zaniu IPA Interactive Intelligence wykorzystaÅ‚o sprawdzone aplikacje dla centrów kontaktowych (funkcjonalnoÅ›ci takie jak routing połączeÅ„, zarzÄ…dzanie obecnoÅ›ciÄ…) do automatyzacji pracy na każdym etapie procesu biznesowego? ? wyjaÅ›nia Tehrani. – ?W rezultacie IPA staÅ‚o siÄ™ pomostem funkcjonalnym miÄ™dzy centrum kontaktowym a innymi dziaÅ‚ami przedsiÄ™biorstwa, co zdecydowanie poprawia obsÅ‚ugÄ™ klienta?.

IPA wykorzystuje stworzoną przez Interactive Intelligence zintegrowaną platformę komunikacyjną IP do planowania przebiegu pracy, dostarczając przedsiębiorstwom narzędzia do rejestrowania, hierarchizowania, kierowania i śledzenia każdego etapu procesu biznesowego. Interactive Intelligence opracował IPA jako alternatywę wobec skomplikowanych i kosztownych systemów do zarządzania procesami oraz zapewniających niewielki zwrot z inwestycji pakietów, które jedynie wiążą komunikację z innymi aplikacjami w firmie.

System IPA jest przeznaczony dla średnich i dużych organizacji ze wszystkich branż, które muszą automatyzować wieloetapowe procesy biznesowe. Przykładowe zastosowania to: zatrudnianie i szkolenie nowych pracowników, zarządzanie potencjalnymi klientami, przetwarzanie roszczeń ubezpieczeniowych, zarządzanie wnioskami pożyczkowymi i wiele innych.

http://www.pressoffice.pl/telekom,t947291729?more=1052486211

A to już wiesz?  Samsung GALAXY Note 3 - nadaj formÄ™ historii swojego życia

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy