Samsung Electronics Polska rozpoczął niestandardową kampanię promocyjną swojego flagowego smartfona GALAXY S4, po raz pierwszy w historii firmy decydując się na wprowadzenie działań gamifikacyjnych. Kampania w całości zostan
Firma Samsung Electronics zainstalowała ok. 440 wielkoformatowych ekranów LFD na prestiżowych targach IFA 2013, poświęconych branży elektroniki użytkowej. Ekspozycję można oglądać w dniach 6-11 września na terenach targowyc
Od 18 lipca do 1 września w 19 miastach w Polsce pojawi się Samsung Mobile GALAXY Studio, samochód będący mobilną ekspozycją, w której każdy będzie mógł przetestować najnowsze produkty i rozwiązania technologiczne firmy S
Obawiasz się wysokich wydatków w okresie przedświątecznym? Skorzystaj z aplikacji ?ileWyjdzie??, która ułatwi kontrolę środków wydawanych na zakupy w sklepach stacjonarnych. Dzięki niej możesz na bieżąco sprawdzić ile z
Firma Samsung Electronics przedstawiła popularne modele smartfonów GALAXY S4 i S4 mini w nowej wersji Black Edition, kolejny raz wyrażając swoje dążenie do dostarczania konsumentom innowacyjnych technologii z wykorzystaniem najwy
Aż 40 procent firm rocznie traci dane ze środowisk wirtualnych, przy czym tylko jednej trzeciej z nich udaje się odzyskać wszystkie utracone informacje. Mimo tego, aż osiemdziesiąt procent użytkowników biznesowych uważa, że p
AT&T zapewni bezprzewodową łączność dla usługi Connected Vehicle Cloud firmy EricssonUmowa wspiera połączony ekosystem chmury samochodowej, należącej do Ericsson części platformy AT&T Drive dla producentów samocho
Ericsson będzie partnerem Mistrzostw Świata FIS w Narciarstwie Klasycznym 2015 w Szwecji. Ericsson skupi się na dostarczeniu rozwiązań cyfrowych dla tego wydarzenia sportowego. Rozwiązanie firmy Ericsson, dzięki któremu par
Eksperci Unify prognozują pięć najważniejszych trendów dotyczących rozwiązań komunikacyjnych i technologicznych w nowym roku. Wskazują między innymi na zaakceptowanie przez firmy rozwiązań w chmurze, WebRTC czy konsumeryz
jedynie 7% konsumentów planuje redukcje subskrypcji TV; 41% jest skłonnych zapłacić więcej za jakość HD.globalne przychody z płatnej TV wzrosną z 23 mld $ do 200 mld $ w 2017 roku.przed 2017 r. wideo będzie odpowiadać za 9