Firma Samsung Electronics Co. Ltd. zaprezentowała na targach IFA 2013 nową chłodziarko-zamrażarkę Food ShowCase typu side-by-side. Innowacyjny projekt tego urządzenia zakłada pomysłowy podział chłodziarki na komorę ShowCase
Gdy w 2008 roku rozpoczęło się spowolnienie gospodarcze obawiano się, że dotknie ono również rynku IT. Tymczasem doczekaliśmy się intensywnego rozwoju technologii mobilnych, rozpowszechnił się także cloud computing i Big Da
ZyXEL Communications wprowadza na polski rynek nowy kompaktowy adapter Ethernet Powerline PLA4231. Urządzenie o przepustowości do 500Mbps zapewnia przepływ wysokiej jakości strumieni multimedialnych poprzez sieć elektryczną.&hell
Chłodziarko-zamrażarka, kuchenka elektryczna, pralka, telewizor, czy komputer to urządzenia, które działając przez wiele godzin pochłaniają najwięcej energii w statystycznym gospodarstwie domowym. Jak się okazuje, żeby zmnie
Samsung Electronics Co., Ltd., wiodący dostawca rozwiązań z zakresu mobilnych sieci szerokopasmowych przedstawi ?Rozwiązania dla sieci komórkowych wysokiej gęstości? podczas Mobile World Congress 2014. Samsung zaprezentuje równ
Odtwarzacz Blu-ray to urządzenie, które zrewolucjonizowało jakość domowego kina. Nic więc dziwnego, że stało się ono niezbędnym elementem wyposażenia każdego salonu. W marcu na rynku pojawią się dwa nowe odtwarzacze Blu-r
Wszyscy, którzy od 4 do 25 lipca 2013 roku kupią jeden z telewizorów Samsung LED Smart TV z najnowszej serii F*, mają szansę stać się posiadaczami wyjątkowego samochodu smart fortwo. Na biorących udział w konkursie czekają a
Warszawa, 6 czerwca 2013 r. ? Samsung Electronics, światowy lider w dziedzinie nowych technologii, oferujący również kompleksowe rozwiązania dla biznesu, wprowadził na polski rynek 3 nowe linie telewizorów hotelowych. Serie HB67
Vodafone Germany i Ericsson wypróbowały wyjątkową transmisję wideo na stadionie klubu piłkarskiego Borussia MönchengladbachUżytkownicy smartfonów mogli oglądać ?Podsumowanie Bundesligi? platformy Sky na żywo w najwyższ
Uruchomienie odpowiednio zaplanowanej kampanii to jedynie pierwszy etap pracy każdej agencji. Prawdziwa misja rozpoczyna się w momencie, kiedy możliwe staje się jej optymalizowanie, czyli wyszukiwanie najlepszego rozwiązania ? w t