Gazety, czasopisma, książki ? wachlarz tego, co można czytać jest ogromny. Niestety, według danych statystycznych Polacy czytają mało. Niechętnie sięgają też po ambitniejszą literaturę. Wśród przyczyn można wymienić wy
Samsung Electronics Co., Ltd. oraz Marvel Entertainment ogłosiły rozpoczęcie nowej, globalnej współpracy. Dzięki kreatywnej kampanii wykorzystującej zalety różnych mediów, w tym filmu i technologii cyfrowej, firmy Marvel i Sa
Generation Mobile 2013 to II edycja konferencji zorganizowanej po raz pierwszy w marcu 2012 w Warszawie przez Antyweb i NoNoobs poświęconej szybko rosnącemu rynkowi mobilnemu. Przed firmami działającymi w tym segmencie otwierają
Nowe urządzenia, nowe sposoby komunikacji. W dzisiejszych czasach technologia zmienia się coraz szybciej. Podczas gdy młodzi nie mają problemu z okiełznaniem nowinek, to starszym ludziom coraz trudniej nadążyć za tymi innowacja
Studia wyższe, a nawet doktoranckie ? takie wykształcenie konieczne jest, by zrozumieć informacje tworzone przez polskich PR-owców. Dlatego rozwiązania netPR.pl wzbogacono o narzędzie, które sprawdza, na ile zrozumiały jest kom
jedynie 7% konsumentów planuje redukcje subskrypcji TV; 41% jest skłonnych zapłacić więcej za jakość HD.globalne przychody z płatnej TV wzrosną z 23 mld $ do 200 mld $ w 2017 roku.przed 2017 r. wideo będzie odpowiadać za 9
Określenie ?małe AGD? ma odróżnić urządzenia niewielkie od dużych, czyli np. czajnik od lodówki. I pewnie taki podział utrzyma się na wieki wieków. Tyle że niektóre sprzęty rosną, a inne się zmniejszają. Dzisiejszy kom
Poczta Polska i Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych rozpoczęły pilotaż sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych OC przy użyciu smartfonów. Dzięki temu klienci Poczty Polskiej będą korzystać z możliwości zakupu ubezpi
Święto zakochanych to wyjątkowy dzień. Słodycze, kwiaty i biżuteria, w sklepach króluje czerwień, a w restauracjach romantyczne kolacje. Jednakże symbolem 14 lutego jest oczywiście kartka – niekoniecznie w formie standa
Unify prezentuje jak technologia może wesprzeć firmy w dostosowaniu się do oczekiwań nowego pokolenia, które za dekadę będzie dominowało na rynku pracy.…