TAURON Polska Energia, kluczowy podmiot branży energetycznej, największy sprzedawca i dystrybutor energii w kraju, oraz T-Mobile Polska, lider rynku telekomunikacyjnego, oferują swoim klientom pierwsze korzyści wynikające ze wspó
Orange wprowadza usługę i aplikację NFC Pass, która umożliwia korzystanie za pomocą smartfona z kart zbliżeniowych różnych banków. Rozwiązanie pozwala bezpiecznie płacić smartfonem NFC w sklepach oraz punktach handlowo-us�
Orange Polska i mBank podpisały umowę, dzięki której powstanie mobilny bank detaliczny dla użytkowników smartfonów i tabletów. Usługi finansowe świadczone będą pod marką Orange. Start oferty został zaplanowany na drugą p
Populacje miejskie rosną w tempie 7.500 osób na godzinę i oczekuje się, że ruch danych przesyłanych przez sieci bezprzewodowe wzrośnie dziesięciokrotnie do roku 2019, zwiększając zapotrzebowanie na trwałe oświetlenie i zwi�
Wirtualna Polska z nową ofertą dla użytkowników urządzeń mobilnych. W portfolio portalowego lidera w mobilnym WWW pojawiły się nowe m-serwisy: m.babol.pl, m.nasygnale.pl oraz zupełnie przebudowane witryny: m.kobieta.wp.pl, m.m
Zbliżają się dwa ostatnie przedłużone weekendy w tym roku i wiele osób zdecyduje się na wyjazd. Najbliższy weekend to jeden z najbardziej ruchliwych okresów na drogach. Znów będzie tłoczno i niezbyt bezpiecznie ? zwiększon
Telewizory Samsung UHD F9000 kuszą stylową obudową zawierającą subtelne, ale przyciągające wzrok szczegóły. Są idealnym uzupełnieniem wystroju każdego wnętrza, zarówno klasycznego jak i nowoczesnego. Pozwalają też ciesz
Myślisz nad wyjątkowymi prezentami dla swoich najbliższych? Jeżeli osoby, które masz zamiar obdarować interesują się fotografią, mamy dla Ciebie zaproszenie na e-kurs. To prezent, który przyniesie obdarowanemu wiele satysfak
M-commerce w Europie to nadal wschodzący trend. Pokazują to wyniki ostatniego badania ?zanox Mobile Performance Barometer 2013?[i]. Badanie wykazało wzrost przychodów generowanych za pośrednictwem urządzeń mobilnych w Europie o
Średnia lojalność konsumentów wobec operatorów komórkowych jest znacznie niższa niż lojalność klientów w innych branżach. Analiza firmy Ericsson wskazuje, że nawet w obrębie branży telekomunikacyjnej, użytkownicy ocen