Ericsson utworzył globalny dział Broadcast Services by pomóc nadawcom przystosować się do zmieniającego się rynku telewizyjnego. Dział łączy ekspertów ds. usług z firmy Ericsson oraz bogate doświadczenie i kompetencje w pr
Wielkimi krokami zbliża się święto, na które co roku czeka każde dziecko. Specjalnie z tej okazji organizatorzy programu edukacyjnego Mistrzowie Kodowania przygotowali dla najmłodszych mnóstwo kreatywnej zabawy. W sobotę 31 ma
Wspólna akcja Amiki i sieci salonów Neonet ma zwrócić uwagę użytkowników AGD na wysokiej jakości nowoczesne kuchnie wolnostojące lidera tego segmentu. Akcja została pomyślana tak, aby każdy jej uczestnik odniósł wymierne
Badanie przeprowadzone przez firmę Samsung Electronics Co., Ltd, światowego lidera w dziedzinie mediów cyfrowych i technologii konwergencji pokazuje, iż 2/3 brytyjskich rodziców uważa, że niewystarczający poziom inwestycji w sz
Firma Samsung Electronics wprowadza nową wersję oprogramowania dla tablic interaktywnych MagicIWB 3.0. Aktualizacja pozwala na budowanie wieloekranowych rozwiązań edukacyjnych, pracę w trybie Multi-User oraz korzystanie z wielu no
Każda wielka przemiana musi mieć swojego lidera. ?Twarzą? i symbolem rewolucji w dotychczasowych doświadczeniach z obrazem i telewizją jaką rozpoczęła firma Samsung, jest jej flagowy model HU8500 ? potężny, szybki i przede ws
O tym, jak wielkie możliwości dla reklamodawców i firm daje wykorzystanie urządzeń mobilnych nie trzeba nikogo przekonywać. A serwis YouTube znajduje się w ścisłej czołówce spośród wszystkich portali odwiedzanych regularni
Firma Samsung Electronics Co., Ltd. ogłosiła dzisiaj, że zdobyła dwie nagrody stowarzyszenia wydawców prasy fotograficznej Technical Image Press Association Award (TIPA) 2014 w kategoriach ?Best CSC Advanced? (najlepszy zaawansowa
Instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC przeprowadził na zlecenie firmy Eniro Polska, właściciela Panoramy Firm, która służy do wyszukiwania lokalnego miejsc, produktów i usług, badanie którego celem było poznanie preferencj
W dniach 12-13 lutego 2014 r. na Stadionie Narodowym odbędzie się trzecia z cyklu konferencji Ecommerce Trends organizowanych przez NoNoobs.pl, na której wybitni przedstawiciele polskiej i światowej branży ecommerce podzielą się