Groupon zaprezentował zaktualizowane aplikacje mobilne na platformy Android, iPhone i iPad. Wprowadzone zmiany i nowe rozwiązania podporządkowane są jednemu celowi – sprawienie, że zakupy na Grouponie będą dla klientów ł
ATM S.A., operator ogólnopolskiej światłowodowej sieci ATMAN i lider rynku usług kolokacji w Polsce, intensywnie rozwija współpracę z przedstawicielami branży IT oferującymi usługi integratorskie. W minionym i bieżącym kwar
Firma Samsung przygotowała niezwykłą propozycję dla wszystkich chcących rozbudować świat swojej domowej rozrywki ? innowacyjne kino domowe zapewniające dźwięk przestrzenny w jakości HD, odtwarzanie filmów Blu-ray w formacie
Po zakończeniu procedury przetargowej, kanał France 24 odnawia współpracę z firmą Ericsson na okres 5 lat.Kontrakt dotyczy obsługi 24/7 oraz integracji nowych urządzeń nadawczych, w tym systemów HD, dla pięciu studiów w ce
GPS, przednia szyba nie wymagająca wycieraczek, prototyp samochodu bez kierowcy to tylko kilka rozwiązań zaadaptowanych do użycia w samochodach zaczerpniętych z doświadczeń zebranych w bazach wojskowych oraz podczas podniebnych
Warszawa, 27 czerwca ? W ciągu niespełna dwóch tygodni od uroczystego otwarcia Showroomu B2B, już ponad 30 partnerów firmy Samsung Electronics Polska zarezerwowało w nim terminy na szkolenia i spotkania ze swoimi klientami. Ciąg
Cyfrowa edukacja najmłodszych jest już tak samo potrzebna, jak nauka pisania czy czytania. Dzięki programowi Mistrzowie Kodowania, już od marca, uczniowie 118 szkół podstawowych z całej Polski będą mieli okazję nauczyć się
Firma Samsung Electronics zaprezentowała dziś pierwsze na świecie komercyjne urządzenia z technologią płynnego przekazywania połączeń w standardach TDD-LTE (Time-Division Duplex) i FDD-LTE (Frequency Division Duplex). Samsung
TS2 jako jeden z pierwszych operatorów posiada dostęp do najnowocześniejszego satelity Hylas-2 zaprojektowanego pod kątem komunikacji szerokopasmowej. Został on wyposażony w transpondery pasma Ka umożliwiające dwukierunkową tr
Social media są bez wątpienia jedną z najpopularniejszych form komunikacji używanych na całym świecie. Związek brandu i użytkownika nigdy dotychczas nie był aż tak silny, jak teraz. Coraz więcej firm i marek korzysta z socia