Sprawna infrastruktura wodociągowa jest jednym z wyznaczników rozwoju gospodarczego oraz standardu życia każdego z nas. Wyzwania przed jakimi stoją dostawcy wody to z jednej strony wciąż rosnące zapotrzebowanie na czystą wodę
Eksperci Unify prognozują pięć najważniejszych trendów dotyczących rozwiązań komunikacyjnych i technologicznych w nowym roku. Wskazują między innymi na zaakceptowanie przez firmy rozwiązań w chmurze, WebRTC czy konsumeryz
Panorama Firm, która służy do lokalnego wyszukiwania informacji wraz z Instytutem Badawczym Millward Brown SMG/KRC przeanalizowała profil współczesnej Polki pod względem poziomu zainteresowania smartfonami i nowoczesnymi technol
Ataki DDoS przestały być marginalnym problemem Internetu. Według danych przygotowanych dla rynku polskiego przez Arbor Networks, cyberprzestępcy atakowali polskie firmy i instytucje prawie 1000 razy w ciągu dziewięciu miesięcy ?
Na koniec 2012 roku 16 tys. uczniów skorzystało z projektów edukacyjnych firmy Ericsson. To ponad trzy razy więcej niż jeszcze w 2011 roku. Wzorując się na sukcesie programu ?Connect to Learn? w Afryce, firma Ericsson rozpoczę�
Getin Bank jest kolejną instytucją finansową, która wprowadza do swojej oferty usługę MasterCard Mobile. Jest to platforma, dzięki której doładujemy telefon lub kupimy bilety do kina bezpośrednio w swoim smartfonie. Bank przy
Sanitec Corporation, wiodący producent ceramiki łazienkowej w Europie, którego marki KOŁO i KERAMAG znane są m.in. w Polsce, od dzisiaj (10.12.2013 r.) jest notowany na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie. Nabyciem udziałów w San
Smarfony z systemem operacyjnym Android dominują ? stanowią one aż 69-procent wszystkich aparatów znajdujących się w rękach Polaków. Telefony wyposażone w iOS ma zaledwie 5 procent użytkowników…
13 lutego 2014 roku odbyła się premierowa prezentacja działania innowacyjnego prototypu urządzenia Tester BRASTER służącego do wczesnego wykrywania i diagnozowania raka piersi u kobiet. Urządzenie zostało opracowane w oparciu
Ponad 1600 zrealizowanych zgłoszeń serwisowych, obsługa przeszło 800 użytkowników, wypracowanie standardów działania 24h/dobę ? to bilans obsługi serwisowej firmy Play przez Hicron w maju 2013 roku, po blisko roku współprac