Grant w wysokości 1,5 mln złotych na wsparcie transferu technologii otrzymało Centrum Transferu Wiedzy i Technologii Politechniki Gdańskiej. Dofinansowanie przyznało Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach konkursu ?I
Netia ? pokonując konsorcjum Exatela i GTS – zwyciężyła w przetargu na dostawę łączy cyfrowych dla Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej. Tym samym przedłużyła umowę z tą instytucją o kolejne 3 lata.…
Trwa akcja promocyjna firmy 3M ?Niezbędnik Flekso – Drukarza?. Od 11 marca do 10 maja zakup taśm fleksograficznych 3M za określoną kwotę będzie nagradzany zestawami profesjonalnych produktów 3M.…
Tytuł ?Rekomendacja redakcji? magazynu IT w Administracji oraz znak ?Najlepsza opłacalność? od redakcji PC World otrzymał serwer multimedialny ZyXELa ? model NSA325v2. Przeprowadzone testy potwierdziły wysoką jakość i funkcjon
Firma Samsung Electronics Co., Ltd. postanowiła wykorzystać cyfrowe wyświetlacze umieszczone w najbardziej rozpoznawalnych miejscach pięciu wielkich miast do prezentowania treści analogowej ? serii krótkich filmów stworzonych pr
Samsung Smart TV LED serii F8000 to najbardziej zaawansowane telewizory na rynku i bezdyskusyjny lider w swojej klasie. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom i technologiom Samsung gwarantują rozrywkę w prawdziwie futurystycznym wydaniu
Cyfrowa edukacja najmłodszych jest już tak samo potrzebna, jak nauka pisania czy czytania. Dzięki programowi Mistrzowie Kodowania, już od marca, uczniowie 118 szkół podstawowych z całej Polski będą mieli okazję nauczyć się
Generation Mobile 2013 to II edycja konferencji zorganizowanej po raz pierwszy w marcu 2012 w Warszawie przez Antyweb i NoNoobs poświęconej szybko rosnącemu rynkowi mobilnemu. Przed firmami działającymi w tym segmencie otwierają
Firma Atrasys Sp. z o.o. stworzyła infrastrukturę sieciową z użyciem produktów ZyXELa dla firmy zajmującej się serwisem technicznym transportu lotniczego. Wdrożone rozwiązanie zapewniło wydajny, bezprzewodowy dostęp do Inter
Eksperci Siemens Enterprise Communications zauważyli, iż zbyt długo, usługi contact center były oceniane tylko z perspektywy realizowanej ilości połączeń. Rozwój świata social mediów zmienił to podejście. Obecnie ewaluacj