Elektroniczne awizo, skuteczny system śledzenia i ekspansja na rynku e-commerce to efekty realizowanej przez Pocztę Polską strategii rozwoju biznesu pocztowego. O nowościach dla klientów i trendach na rynku pocztowym rozmawiali uc
Firma MiTAC zatrudniła nową osobę odpowiedzialną za marketing marki Mio dla regionu środkowej i wschodniej Europy. Stanowisko Marketing Managera objął Marcin Gutkiewicz, wcześniej związany m.in. z Microsoft Polska, Epson i Log
Samsung zaprasza do muzycznej zabawy! Posiadacze telewizorów Samsung Smart TV dzięki najnowszej aplikacji iSing.pl Karaoke mają możliwość dołączenia do największej śpiewającej społeczności i wykonania największych hitów
O Polsce można chyba już powoli mówić w kategoriach informatycznego spichlerza Europy. Wedle danych udostępnionych przez Pierre Audoin Consultants, w 2015 będziemy drugim (4,1 mld euro) po Rosji rynkiem IT w środkowo-wschodniej
Jeszcze kilka miesięcy temu bardzo głośno było o przejęciu mobilnego biznesu Nokii przez koncern Microsoft. Transakcja, warta ponad pięć miliardów euro, postrzegana była jako ogromny impuls w kwestii rozwoju Windows Phone. Tym
W Polsce możliwość rozliczania się za pomocą e-faktur istnieje już od 2005 r. Wciąż jednak niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego, że e-dokumenty mają taką samą moc prawną, jak te wystawione w sposób tradycyjny. Co wi�
Akcelerator TechStars rozpoczyna nowy program w Londynie, po raz pierwszy poza Stanami Zjednoczonymi. CEO TechStars David Cohen oraz General Partner Mark Solon potwierdzili fuzję ze Springboardem, którego współzałożycielem jest J
Nowy aparat NX3000 to najmłodszy przedstawiciel wielokrotnie nagradzanej linii kompaktowych aparatów fotograficznych z wymiennymi obiektywami marki Samsung. Obudowa w stylu retro kryje urządzenie o nowoczesnej specyfikacji techniczn
Funkcjonalny i estetyczny projekt wnętrza to nie lada wyzwanie, ale i praca przynosząca mnóstwo satysfakcji. Kwestia ta staje się szczególnie istotna kiedy do wykorzystania mamy niewielką powierzchnię. Z Konfiguratorem Drzwi VOX
MasterCard zbadał stosunek internautów do nowoczesnych technologii płatniczych, takich jak karty zbliżeniowe i zbliżeniowe płatności telefonem. Użytkownicy internetu znacznie częściej niż ogół populacji używają smartfon�