Studia wyższe, a nawet doktoranckie ? takie wykształcenie konieczne jest, by zrozumieć informacje tworzone przez polskich PR-owców. Dlatego rozwiązania netPR.pl wzbogacono o narzędzie, które sprawdza, na ile zrozumiały jest kom
Netsprint, firma specjalizująca się w rozwiązaniach technologicznych wspierających marketing internetowy, ponownie stał się polską spółką. Nowymi właścicielami zostało kilku prywatnych polskich inwestorów, w tym prezes za
Firma Ericsson będzie zarządzać eksploatacją i utrzymaniem sieci dostępu radiowego MBNL obejmującą sieci Three UK i EE.5-letnia umowa obejmuje usługi dotyczące centralnej eksploatacji i transmisji, zapewnienia wydajności i o
24 października startuje kolejna odsłona kampanii promocyjnej Amiki. W rolach głównych pojawią się piekarniki z linii Integra i Agnieszka Radwańska. Od pewnego czasu realizowane przez Amikę kampanie promocyjne nie tylko są zau
MobileLite Wireless pozwala na nieograniczony dostęp do ulubionych plików audio, wideo, obrazów, dokumentów z pamięci USB i kart SD/SDHC/SDXCWbudowana awaryjna ładowarka pozwala ładować przenośne urządzeniaMożliwość udos
Seria Samsung Smart TV LED F7000, która właśnie trafia na sklepowe półki, to przede wszystkim doskonała jakość ? we wszystkich możliwych aspektach, od doskonałego obrazu, przez funkcje i aplikacje internetowe po minimalistycz
eKiosk S.A., lider rynku e-prasy, znacząco poszerza swoją ofertę w zakresie e-booków i audiobooków, których dostawcą jest Virtualo – największy polski dystrybutor e-contentu należący do Grupy Empik.…
Raport Symetrii ?Kieszonkowe aplikacje bankowe 2013? jest już dostępny do ściągnięcia! Znajdziemy w nim m.in. ranking mobilnych aplikacji bankowych, porównanie ich zakresu funkcjonalnego, a także porównanie IKO i PeoPay. Patron
Samsung zdobył aż 24 prestiżowe nagrody na targach w Las Vegas – CES 2014 Innovations Awards. CES to największe na świecie targi elektroniki użytkowej, organizowane przez Consumer Electronics Association? (CEA). W ciągu os
Od 13 lutego Netsprint wprowadza nową identyfikację wizualną wszystkich swoich marek i odświeża serwisy internetowe poświęcone poszczególnym usługom. Jest to wyraz nowej strategii firmy, która zakłada skupienie się na skut