Nowoczesny tryb życia wymaga, aby być na bieżąco z codziennymi wydarzeniami, ale nie tylko? znajomość trendów w sztuce czy kulturze to wartość sama w sobie, a wielu z nas nie wyobraża już sobie dnia bez lektury magazynów op
Firma Atrasys Sp. z o.o. stworzyła infrastrukturę sieciową z użyciem produktów ZyXELa dla firmy zajmującej się serwisem technicznym transportu lotniczego. Wdrożone rozwiązanie zapewniło wydajny, bezprzewodowy dostęp do Inter
netPR.pl zmodernizował serwisy internetowe Teatru Polonia i Och-Teatru, implementując w nich zintegrowane narzędzia wspomagające komunikację z otoczeniem ? widzami, mediami i partnerami. Miłośnicy sztuki teatralnej zyskali m.in.
Gazety, czasopisma, książki ? wachlarz tego, co można czytać jest ogromny. Niestety, według danych statystycznych Polacy czytają mało. Niechętnie sięgają też po ambitniejszą literaturę. Wśród przyczyn można wymienić wy
Dbanie o własną kondycję przychodzi Europejczykom z trudnością ? mimo, że ponad 60% badanych stwierdziło, że stara się dbać o zdrowie i dobre samopoczucie, tylko połowa z tej grupy (38%) rzeczywiście podejmuje odpowiednie s
Ostatnio pojawiły się informacje na temat luki w zabezpieczeniach routerów kilku znanych producentów. Korporacja ZyXEL Communications potwierdza, że niektóre modele routerów uległy atakom hakerskim, jednak są one błędnie koj
41% badanych w wieku 65-69 ogląda treści wideo na życzenie (w tym YouTube) co najmniej raz w tygodniu. Najnowsze badanie TV and Media firmy Ericsson wskazuje, że ?późni naśladowcy? wkroczyli na rynek telewizji VOD. Od roku 2011
Samsung Electronics Co., Ltd. oraz Marvel Entertainment ogłosiły rozpoczęcie nowej, globalnej współpracy. Dzięki kreatywnej kampanii wykorzystującej zalety różnych mediów, w tym filmu i technologii cyfrowej, firmy Marvel i Sa
Networked Society City Index firmy Ericsson na rok 2013 klasyfikuje Sztokholm, Londyn i Singapur na trzech najwyższych miejscach wśród 31 badanych miastKluczowy wniosek: teleinformatyka (Information and Communications Technology
Marka Bosch, w ramach trwającej kampanii ?Perfekcja w Twoim rytmie? promującej serię pralek z unikalną funkcją VarioPerfect, przeprowadziła ogólnopolskie badanie* tempa życia Polaków w wieku 15 – 50 lat. W ocenie więks