Aplikacja Open FM to pełny dostęp do treści emitowanych przez największą platformę muzyczną w Polsce. Korzystając z niej na Samsung Smart TV, zyskujemy bezpłatny dostęp do blisko 100 zróżnicowanych gatunkowo kanałów muzyc
ZyXEL przygotował dla swoich partnerów unikalny pakiet korzyści, do wykorzystania przy zakupie produktów bezprzewodowych. Producent oferuje szereg atrakcyjnych rabatów oraz wszystko to, co potrzebne jest do stworzenia zaawansowane
Samsung Electronics, globalny lider w dziedzinie profesjonalnych wyświetlaczy wielkoformatowych (LFD) przedstawił swoją ofertę na rok 2014. Oprócz nowości sprzętowych takich jak na przykład największy na rynku, 110-calowy ekra
Wiosna to czas maratonów. Jak się okazuje ? nie tylko tych pokonywanych na nogach. W łódzkiej siedzibie firmy Mobica przy ul. Wólczańskiej 178 szykuje się prawdziwa, długodystansowa gratka dla miłośników programowania. Już
Od początku bieżącego kwartału Samsung dostarcza nowy nośnik SSD największym producentom komputerów przenośnych. Model XP941 dostępny jest w wersjach SSD 512, 256 i 128GB. Najnowsza propozycja Samsung umożliwia jednoczesną p
Usługa SpamBlock ? największy w Polsce system antyspamowy typu SaaS ? innowacyjne narzędzie zaprojekowane i rozwijane przez Wirtualną Polskę, jest już dostępne w ofercie Marken Systemy Antywirusowe. Produkt dedykowany jest fir
Warszawa 26 lutego 2013r. – Firma Sharp rozpoczęła sprzedaż nowej serii kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych A3, w których umożliwiono pełną integrację z chmurą. Dodatkowo, nowe produkty zostały wyposażone w funkcję
Aplikacja Program TV ? dostępna w wersjach na urządzenia z systemem operacyjnym Android, iOS, WP7, a nawet Symbian ? umożliwia przeglądanie programu telewizyjnego dla ponad 300 stacji telewizyjnych, w tym ponad 140 polskojęzycznyc
Po zakończeniu procedury przetargowej, kanał France 24 odnawia współpracę z firmą Ericsson na okres 5 lat.Kontrakt dotyczy obsługi 24/7 oraz integracji nowych urządzeń nadawczych, w tym systemów HD, dla pięciu studiów w ce
61% Polaków ogląda klipy wideo w internecie co najmniej raz w tygodniu – wynika z badania Ericsson ConsumerLab (Niemcy – 48%, Korea Płd. – 54%, USA – 53%, UK – 53%).Przychody branży TV wzrosną w cią