Marka Mio przedstawia nowe wideorjestratory Mio MiVue. Seria 500 wzbogaci listę urządzeń firmy MiTAC o nowe modele wyposażone w takie funkcje jak: HDR, GPS i bazę fotoradarów z możliwością bezterminowej aktualizacji. Pierwsze
MasterCard i PRIME Research ogłosiły wyniki drugiego, dorocznego, globalnego badania rynku płatności mobilnych MasterCard Mobile Payments Study, które objęło ponad 13 milionów wpisów w mediach społecznościowych z wykorzyst
Samsung Multiroom to nowy system audio, który pozwala cieszyć się muzyką w całym domu ? wystarczy postawić głośnik i sterować nim za pomocą urządzenia mobilnego. Teraz, wraz z zakupem urządzenia, fani muzyki otrzymają dost
W dniach 5-8 marca Bankier.tv zaprasza do oglądania na żywo relacji z targów CeBIT 2013 ? wiodącej imprezy skupiającej dostawców i użytkowników ze wszystkich branż i sektorów rynku wykorzystujących na co dzień rozwiązania
Okres zbliżającego się Dnia Dziecka to czas, w którym wielu rodziców intensywniej myśli o wspólnej zabawie ze swoimi pociechami oraz o tym, jak taką rozrywkę urozmaicić i uczynić bezpieczną. Idealnym rozwiązaniem byłaby
Netia ? pokonując konsorcjum Exatela i GTS – zwyciężyła w przetargu na dostawę łączy cyfrowych dla Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej. Tym samym przedłużyła umowę z tą instytucją o kolejne 3 lata.…
Każdy dobrze wie, że okres świąteczny to nie tylko prezenty i sielanka, ale przede wszystkim ogrom pracy do wykonania w krótkim czasie. Godziny gotowania i sprzątania mogą zostać wynagrodzone prezentami i doskonałą atmosferą
19 kwietnia Samsung Electronics Polska otwiera salon firmowy w Centrum Handlowym Arkadia w Warszawie. Na nowoczesnej przestrzeni zostały wyeksponowane najbardziej innowacyjne urządzenia, m.in.: tablety, laptopy, telewizory, kina domo
ENERGA-OPERATOR zakończyła pierwszy etap budowy systemu inteligentnego opomiarowania. Dane pomiarowe z ponad 100 tysięcy liczników na terenie Drawska Pomorskiego, Władysławowa oraz Kalisza na bieżąco są przekazywane do systemu
W telewizji ruszyła kampania sponsoringowa promująca nowe lodówki marki Amica. Jej podstawowym celem jest przekazanie informacji o tym, że w ofercie pojawił się nowy produkt. W krótkim billboardzie sponsorskim pojawia się infor