Warszawa, 6 czerwca 2013 r. ? Samsung Electronics, światowy lider w dziedzinie nowych technologii, oferujący również kompleksowe rozwiązania dla biznesu, wprowadził na polski rynek 3 nowe linie telewizorów hotelowych. Serie HB67
Norbert Ogłoziński, Country Sales Manager ZyXEL Communications przedstawił prognozy dotyczące rynku IT. Firma ZyXEL zakłada, że w najbliższych latach trzykrotnie wzrośnie liczba przesyłanych danych, dzięki szybko rosnącej do
Warszawa, 1 lipca 2013 r. ? Centrum Obsługi Samsung Electronics Polska, prowadzone we współpracy z firmą Sitel Polska, uzyskało europejski certyfikat EN 15838, przyznawany za spełnianie norm jakości usług call center. Jest to d
Standard kompresji obrazu H.265/HEVC zmniejsza obciążenie łącza internetowego o połowę. Ericsson pracuje nad rozszerzeniem, które pozwoli na oglądanie obrazu 3D bez specjalnych okularów.W ciągu najbliższych 3-4 lat transmis
Technologia 4G w Polsce i w wielu innych miejscach świata wciąż jeszcze nie jest powszechnie dostępna, ale eksperci z branży telekomunikacyjnej już myślą o rozwoju 5G – sieci kolejnej generacji. Według firmy Ericsson, do
formalny transfer elementów ST-Ericsson do firm tworzących joint-venture miał miejsce 2 sierpnia 2013 r.wygaszane są pozostałe aktywności ST-EricssonEricsson i STMicroelectronics ogłosiły dziś zamykanie transakcji rozdziel
Samsung Electronics Co., Ltd, wiodący dostawca rozwiązań dla mobilnych sieci szerokopasmowych przedstawi swoje najnowsze innowacyjne sieci i rozwiązania na kongresie Mobile World Congress 2014. Nawiązując do tematu tegorocznego k
Spotkaj się z ekspertami i zdobądź wiedzę na temat sektora energetycznegoJuż 21 maja na Stadionie Narodowym inwestorzy indywidualni będą mogli uczestniczyć w konferencji, która przybliży im specyfikę sektora energetycznego
Ericsson, AT&T oraz Mozilla Foundation zaprezentowały na Mobile World Congress 2013 prototyp rozwiązania WebRTC (komunikacji w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem sieci WWW). WebRTC pozwala na integrację usług komunikacyjnych
Social media są bez wątpienia jedną z najpopularniejszych form komunikacji używanych na całym świecie. Związek brandu i użytkownika nigdy dotychczas nie był aż tak silny, jak teraz. Coraz więcej firm i marek korzysta z socia