ZyXEL Communications, czołowy dostawca rozwiązań sieciowych, oferuje resellerom prezent za zakup przełączników XGS1910-24 z serii 1910. Do każdego zakupionego urządzenia dodana zostanie oryginalna kurtka Ferrari.…
Już 27 i 28 lutego w Warszawie na konferencji Ecommerce Trends 2013 wystąpią praktycy ecommerce reprezentujący wiodące firmy działające w branży handlu internetowego, dostawcy rozwiązań oraz firmy badawcze. Dwa dni będ
W ofercie telewizyjnej Netii pojawił się nowy kanał dla najmłodszych – TVP ABC. To pierwszy powszechnie dostępny, polski kanał tematyczny dla dzieci, nadawany przez Telewizję Polską i kolejny w ofercie Netii skierowanej d
Ponad 60 twórców innowacyjnych pomysłów zgłosiło się do konkursu „Wynalazek roku 2013”. Do finału dotarło 8, w tym dwa z Politechniki Gdańskiej: Cyber-oko opracowane pod kierunkiem prof. Andrzeja Czyżewskiego ora
Samsung w 2014 roku silnie stawia na muzykę i urządzenia audio. Aby zaspokoić gusta i potrzeby każdego melomana, właśnie wprowadzane są na sklepowe półki dwa modele mini wież Stereo o łącznej mocy (RMS) 230 oraz 600W. Model
Samsung przedstawia mocnego i niezawodnego notebooka Chronos 770Z7E z ekranem LED Full HD 17,3″ i wydajnym procesorem Intel Core i7. W swojej klasie urządzeń, nowy notebook Samsung pozostaje bezkonkurencyjny.…
Specjalnie dla klientów niezadowolonych ze swoich dotychczasowych operatorów płatnej telewizji, Netia udostępniła ofertę, w ramach której TV Pakiet Praktyczny wraz z szybkim dostępem do internetu na sieciach własnych, oferuje
Rozszerzenie rzeczywistości zaproponowane przez Google okazało się tematem kontrowersyjnym i dzielącym fanów nowych technologii na dwa przeciwległe obozy. Możliwości urządzenia wciąż jeszcze nie są do końca znane, ale już
Australijski operator Telstra oraz Ericsson wspólnie dokonały pierwszego na świecie przesłania danych z prędkością 450 Mbps dzięki zaawansowanej technologii agregacji częstotliwości LTE-A w sieci komórkowej Telstra.Prędko�
jedynie 7% konsumentów planuje redukcje subskrypcji TV; 41% jest skłonnych zapłacić więcej za jakość HD.globalne przychody z płatnej TV wzrosną z 23 mld $ do 200 mld $ w 2017 roku.przed 2017 r. wideo będzie odpowiadać za 9