Żyjemy w czasach, w których informacja ma największą wartość. Coraz częściej sprawdzamy maila co 5 minut, obserwujemy non-stop tablicę na facebooku, bo przecież polubiliśmy tyle interesujących nas stron i oczekujemy na nowe
Awarie dysków twardych to najczęstsza przyczyna utraty danych na świecie. Z najnowszego badania* Kroll Ontrack wynika, że żaden sprzęt elektroniczny nie jest niezawodny, bo utrata danych dotyczy zarówno dysków HDD, SSD, macierz
W przypadku AGD nie wystarczy kupować z głową, tzn. nie przepłacać za ten sam produkt podobnej jakości różniący się jedynie marką. Trzeba jeszcze użytkować go z głową. Zakup bowiem to jedna decyzja i jednorazowy wydatek
Wysokiej jakości transmisja wideo na żywo dostarczana widzom na stadionie krykietowym Melbourne Cricket Ground przez Telstrę z wykorzystaniem rozwiązań LTE Broadcast firmy Ericsson.Poprawione doznania użytkowników końcowych,
Darmowe Wi-Fi w hotelach, kawiarniach i restauracjach to już standard. Coraz więcej europejskich miast w popularnych punktach turystycznych oferuje możliwość korzystania z bezpłatnych hotspotów. Nie powinno dziwić więc coraz w
Polscy informatycy nie narzekają na brak pracy. Tylko w grudniu w największych serwisach rekrutacyjnych pracodawcy z branży IT opublikowali ponad 5,5 tys. propozycji pracy ? wynika z analizy Goldeline. Globalne prognozy na najbliżs
Na nic się zdają świąteczne postanowienia, że podczas wigilijnej kolacji będziemy mniej jeść. Wystarczy poczuć zapachy dochodzące z kuchni i trudno odmówić sobie domowych pierogów, ryby po grecku, smażonego karpia oraz mn
Bezpieczeństwo to wartość podstawowa dla każdego człowieka. Chcemy czuć się bezpiecznie nie tylko w domu czy w drodze do pracy, ale też podczas korzystania z komputera i innych urządzeń mobilnych. Bezpiecznie chcą się czuć
Polacy pokochali smartfony. Ich ceny są na tyle niskie, że inwestycja w sprzęt nie obciąża tak bardzo budżetu konsumenta. Debiutujący właściciele smartfonów powinni jednak być świadomi kilku faktów.…
Rozwiązanie Multiscreen Self-Care spółki Ericsson zostało wyróżnione za pierwszorzędne doświadczenie użytkownika po wdrożeniu u operatora Ooredoo Tunisia.Umożliwia ono operatorom stworzenie samoobsługowego portalu wzbogaca