Prawie o 700 procent w porównaniu z 2011 wzrosła w 2012 roku liczba uruchomień lokalnych aplikacji na platformie Samsung Smart TV. W tym czasie prawie o 300 procent wzrosła też liczba aplikacji polskojęzycznych*. Rosnąca w tak s
W ramach pierwszej edycji programu firma planuje wesprzeć rozwój ośmiu firm; zgłoszenia przyjmowane są do 16 maja br. włącznie…
Telewizor OLED, wyświetlający obraz w formacie UHD (Ultra High-Definition), jest urzeczywistnieniem idei zakładającej połączenie fantastycznego odwzorowania szczegółów obrazu w formacie UHD z doskonałym kontrastem i kolorami
Netia wprowadziła nową ofertę kompleksowych usług zintegrowanej komunikacji (Unified Communications) dla biznesu o nazwie Netia Office Anywhere?, oparte na rozwiązaniu firmy Microsoft ? Lync 2013. Netia jest pierwszym operatorem w
Aplikacja Eurosport Player umożliwia streaming relacji sportowych bezpośrednio na telewizorze. Jest to pierwsza na platformie Samsung Smart TV aplikacja z telewizyjnymi kanałami sportowymi. Wiodące ogólnoeuropejskie kanały, Euros
29 maja w Pałacu Prezydenckim w Warszawie odbędzie się wyjątkowa edycja konferencji TEDxWarsaw. Wydarzenie towarzyszyć będzie ogólnopolskim obchodom Święta Wolności upamiętniającego początek zmian w Polsce, ale też w cał
W świecie nowych technologii wygląd ma niekwestionowane znaczenie. Telefony z 24-karatowego złota z prawdziwymi diamentami dostępne są dla nielicznych. Fani pięknych, niebanalnych przedmiotów liczą na młodych designerów, twor
Netia podpisała dwuletnią umowę z Urzędem Miasta Opole na dostarczanie usługi Netia Office Anywhere?, czyli pełnego rozwiązania zintegrowanej komunikacji Unified Communications as a Service (UCaaS), integrującej w chmurze telef
Agencja ratingowa Moody?s Investors Service doceniła odporność ENERGI na zmiany na rynku energii elektrycznej oraz duże zaangażowanie spółki w regulowany i stabilny pod kątem dochodów segment dystrybucji. Rating ENERGA SA zost
Z badania przeprowadzonego przez IIBR na zlecenie Wirtualnej Polski wynika, że poczta e-mail jest najpopularniejszą formą komunikacji w sieci. Korzysta z niej 97% polskich internautów; znacznie więcej niż z serwisów społecznoś