Samsung Electronics, globalny lider i zdobywca licznych nagród w dziedzinie elektroniki użytkowej, ogłosiła dzisiaj nawiązanie strategicznej współpracy z wiodącym hollywoodzkim studiem filmowym 20th Century Fox. Celem współpr
formalny transfer elementów ST-Ericsson do firm tworzących joint-venture miał miejsce 2 sierpnia 2013 r.wygaszane są pozostałe aktywności ST-EricssonEricsson i STMicroelectronics ogłosiły dziś zamykanie transakcji rozdziel
Firma Samsung Electronics, Co., Ltd. poinformowała, że jej dwie drukarki zostały uhonorowane przez Buyer?s Laboratory (BLI), wiodącą niezależną amerykańską agencję oceniającą sprzęt biurowy. Model ProXpress M3820DW uznano
Zbliżające się lato sprawia, że zaczynamy myśleć intensywniej o podróżach. Krótkich, długich, egzotycznych a także tych wielkich z naszych marzeń ? słowem mamy nieodpartą ochotę by przekroczyć próg domu i ruszyć w nie
Jakie są możliwości i ograniczenia RWD? Kiedy warto, a kiedy nie warto projektować responsywnie? Czym charakteryzuje się podejście Mobile First? Odpowiedzi na te i inne pytania poznają uczestnicy szkolenia UX Upgrade, która odb
Do polskich hoteli w 2012 roku trafiło około 21 tysięcy telewizorów hotelowych. Ponad 40% z nich dostarczyła firma Samsung, natomiast około 47% stanowiły urządzenia oferowane przez dwóch innych, dużych dostawców. Pozostałe,
W ramach Programu Edukacyjnego Nauka od Kuchni, w nadchodzącym semestrze odbędzie się sześć interdyscyplinarnych warsztatów adresowanych do uczniów szkół technicznych w Rybniku, Szczecinie i we Wronkach oraz do studentów Poli
Ułatwiają życie, oszczędzają czas oraz są idealnym narzędziem promocji. Podążają tropem rewolucji mobilnej ? stanowią doskonałe źródło informacji, pozwalając użytkownikowi uzyskać pożądane treści za pomocą jedneg
Świat konsumentów jest dziś bardzo zróżnicowany, dlatego oferta Amik jest tak rozbudowana. Produkty posiadają unikalne rozwiązania, które niejednokrotnie po raz pierwszy pojawiają się na naszym rynku. Najlepszym przykładem t
W telewizji ruszyła kampania sponsoringowa promująca nowe lodówki marki Amica. Jej podstawowym celem jest przekazanie informacji o tym, że w ofercie pojawił się nowy produkt. W krótkim billboardzie sponsorskim pojawia się infor