Pierwsze oznaki wiosny spowodowały, znaczny wzrost zapytań o informacje na temat usług ogrodniczych, sprzętu, roślin czy upraw w wyszukiwarce lokalnej panoramafirm.pl. W miesiącu lutym odnotowano aż 106% – owy wzrost poszu
Światowa społeczność użytkowników aplikacji na telefon rośnie w kosmicznym tempie. Szacuje się, że w 2013 roku liczba pobrań aplikacji mobilnych przekroczyła magiczną granicę 100 miliardów (rok wcześniej pobrań było dw
Podczas trwających właśnie targów Mobile World Congress w Barcelonie został zaprezentowany pierwszy na świecie 8-calowy tablet wyposażony w rysik S Pen. To przenośne urządzenie, dzięki doskonałej konstrukcji i wielu przydatn
Samsung Electronics zaprezentował smartfon Samsung GALAXY Core LTE. Urządzenie daje użytkownikom jeszcze większą wydajność, a także zwraca uwagę elegancką formą i bogatym pakietem innowacyjnych, inteligentnych funkcji, spopu
Współcześni projektanci wnętrz, a także miłośnicy nowoczesnego designu niezmiennie cenią drewniane aranżacje. Już wkrótce MILVAI zachwyci swoich klientów propozycją klasycznych akcesoriów kuchennych wykonanych z drewna i
Ericsson utworzył globalny dział Broadcast Services by pomóc nadawcom przystosować się do zmieniającego się rynku telewizyjnego. Dział łączy ekspertów ds. usług z firmy Ericsson oraz bogate doświadczenie i kompetencje w pr
Tarsago Polska Sp. z o.o., wydawca miesięcznika ?Reader?s Digest Przegląd ? Edycja Polska? i dwumiesięcznika ?Witaj w podróży?, zdecydował się na wybór zintegrowanego systemu informatycznego Sage ERP X3. To początek międzynar
Od początku roku użytkownicy Samsung Smart TV mogą być na bieżąco ze światem gwiazd i show-biznesu. Wszystko to za sprawą nowej aplikacji Pudelek.tv, przygotowanej przez jeden z najpopularniejszych serwisów wideo w Polsce.&hel
Elegancka aluminiowa obudowa, ponadprzeciętna moc obliczeniowa notebooka Samsung Chronos 770Z5E Serii 7 sprawiają, że w swojej klasie urządzeń nie ma on konkurencji. …
Internet jest dla prawie połowy Polaków głównym źródłem pozyskiwania muzyki. Blisko 60 procent konsumentów w wieku 15-50 lat w ogóle nie kupuje już płyt CD, a internet stał się głównym miejscem zdobywania muzyki dla 42 p