Na sklepowe półki trafia właśnie telewizor Samsung Smart TV 55? F6320, wyposażony m.in. w innowacyjną funkcję S Recommendation, dzięki której nie przegapimy najciekawszych programów ani filmów. To jednak nie wszystko, co wyr
Start-upowa społeczność w Polsce dynamicznie się rozwija. Dowód? W 2015 roku w Warszawie uruchomiony ma zostać trzeci na świecie Google Campus. Tą wiadomość ogłosił wczoraj Eric Schmidt, prezes rady dyrektorów Google.&hell
Montowane pod sufitem i stylizowane na ?czujniki dymu? dwuzakresowe punkty dostępowe AC gwarantują wyjątkową wydajność oraz duże możliwości dla firm chcących oferować najlepsze bezprzewodowe rozwiązania dostępowe dla klien
Smukła linia, niezwykłe możliwości i doskonała jakość ogromnego obrazu ? tak można opisać telewizor z serii Smart TV F6300. Olbrzymi ekran o przekątnej 75 cali otacza cienka ramka, a całą obudowę wykonano w stylistyce One
Firma Samsung Electronics Polska zaprezentowała podczas konferencji Mobile Security Forum nowe narzędzia do zarządzania i zabezpieczania urządzeń mobilnych w oparciu o kompleksowe rozwiązanie Samsung KNOX. Zapewnia ono podwyższo
Ericsson zaprosił liderów przemysłu i naukowców, do współpracy w obrębie City Index, aby wdrożyć technologie ICT w sferze gospodarczej, społecznej i ochrony środowiska.Współpraca z UN-Habitat w zakresie badań i promocji
MasterCard zbadał stosunek Polaków do nowoczesnych technologii płatniczych, takich jak karty zbliżeniowe i zbliżeniowe płatności telefonem. Raport ?Polak a nowoczesne technologie płatnicze? to projekt badawczy złożony z trzec
Aplikacja Radio ZET to pełny dostęp do treści emitowanych przez jedną z najpopularniejszych stacji radiowych w Polsce. Korzystając z niej na platformie Samsung Smart TV, nie tylko możemy słuchać radia na żywo, ale też m.in. z
Do snoopingu (podglądania ekranu osoby siedzącej obok) przyznają się zwykli podróżni, a także pracownicy podróżujący służbowo. Skala problemu kradzieży ważnych informacji z ekranów naszych notebooków czy telefonów kom�
Internet jest dla prawie połowy Polaków głównym źródłem pozyskiwania muzyki. Blisko 60 procent konsumentów w wieku 15-50 lat w ogóle nie kupuje już płyt CD, a internet stał się głównym miejscem zdobywania muzyki dla 42 p