Samsung ES95 to nieduży i wygodny w użytkowaniu aparat kompaktowy, którym każdy początkujący miłośnik fotografii będzie w stanie wykonać wspaniałe zdjęcia. Matryca 16,2 MPix i obiektyw z zoomem optycznym 5x gwarantują odpo
Samsung Electronics ogłosił uruchomienie trzeciej edycji międzynarodowego konkursu dla deweloperów aplikacji z serii Samsung Smart App Challenge. Tym razem programiści mogą wygrać nagrody o łącznej wartości 1,25 miliona dolar
Firma Samsung Electronics prezentuje najnowsze rozwiązania wyświetlaczy profesjonalnych na targach ISE (Integrated Systems Europe) w Amsterdamie, będących największym europejskim wydarzeniem targowym w branży Digital Signage. W t
GALAXY Camera 2, następca wielokrotnie nagradzanego modelu GALAXY Camera będzie dostępny od połowy marca 2014 r. dla klientów w Polsce. Aparat kontynuuje filozofię podejścia do fotografii, która opiera się na możliwości naty
24 października startuje kolejna odsłona kampanii promocyjnej Amiki. W rolach głównych pojawią się piekarniki z linii Integra i Agnieszka Radwańska. Od pewnego czasu realizowane przez Amikę kampanie promocyjne nie tylko są zau
Nowoczesne, wielofunkcyjne urządzenia na tyle mocno przeniknęły do naszego codziennego życia, że nie wyobrażamy sobie bez nich wykonywania nawet najzwyklejszych czynności. Spożywamy posiłki, podróżujemy, pracujemy, komunikuj
Lodówka, która sama zgłosi zapotrzebowanie na brakujące produkty, hiper-oszczędne pralki, mikrofalówki sterowane telefonem ? głoszą przepowiednie producentów urządzeń AGD/RTV i elektroniki użytkowej. Tymczasem rynek zalewan
Volvo rozszerza gamę silników dwóch modeli kompaktowych. V40 będzie dostępny z jednostką T2 o pojemności 1.6 l i mocy 120 KM. W V40 Cross Country nowością będzie dwulitrowy silnik o mocy 180 KM skonfigurowany z napędem na cz
Smukła linia, niezwykłe możliwości i doskonała jakość ogromnego obrazu ? tak można opisać telewizor z serii Smart TV F6300. Olbrzymi ekran o przekątnej 75 cali otacza cienka ramka, a całą obudowę wykonano w stylistyce One
Jeśli utrzyma się dotychczasowa 20-proc. dynamika rozwoju polskiego rynku e-commerce, jego wartość może przekroczyć w tym roku 30 mld zł, co oznaczałoby 6-proc. udział w sprzedaży detalicznej w ogóle. W coraz większym stopn