Amica wciąż zaskakuje konsumentów, zwłaszcza użytkowników AGD. Stale proponuje coś nowego, odkrywczego. Nie spoczywa na laurach, jakie po drodze zdobywa, lecz konsekwentnie przeciera szlaki, wyznacza trendy. Jeśli nie macie nic
Warszawa, 12 maja 2014 ? Outsourcing usług IT staje się coraz popularniejszy, badania pokazują, że 1/3 polskich firm rozważa delegowanie części lub całości usług IT w perspektywie 3 lat[1]. Problemem pozostaje jednak brak nar
NOWY MULTIMEDIALNY SYSTEM GŁOŚNIKÓW BOSE? COMPANION? 2 SERIES III…
Wyświetlanie obrazu 3D w formacie Full HD, łączność Wi-Fi, dostęp do aplikacji w Smart Hub, konwersja z formatu CD Audio do MP3, możliwość dzielenia się treścią pomiędzy różnymi urządzeniami i dostęp do plików przech
Columbia Sportswear to marka, która w każdym sezonie towarzyszy wielu narciarzom podczas ich zimowych ekspedycji, ponieważ zaawansowane technologicznie kurtki i spodnie narciarskie tej marki zapewniają ciepło i komfort w nawet naj
Nowoczesny tryb życia wymaga, aby być na bieżąco z codziennymi wydarzeniami, ale nie tylko? znajomość trendów w sztuce czy kulturze to wartość sama w sobie, a wielu z nas nie wyobraża już sobie dnia bez lektury magazynów op
GPS, przednia szyba nie wymagająca wycieraczek, prototyp samochodu bez kierowcy to tylko kilka rozwiązań zaadaptowanych do użycia w samochodach zaczerpniętych z doświadczeń zebranych w bazach wojskowych oraz podczas podniebnych
Samsung ogłasza drugą edycję ogólnoświatowego konkursu na najlepsze aplikacje mobilne funkcjonujące na urządzeniach GALAXY Note 3 oraz Note 10.1 (Edycja 2014). Jest o co walczyć: organizatorzy przewidzieli 12 nagród o łączne
Truphone został nominowany do czterech prestiżowych nagród telekomunikacyjnych na początku 2014 roku. GSMA Global Mobile Awards 2014 wytypował markę Truphone do kategorii Najlepszej Firmy Telekomunikacyjnej (The Best Enterprise
Instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC przeprowadził na zlecenie firmy Eniro Polska, właściciela Panoramy Firm, która służy do wyszukiwania lokalnego miejsc, produktów i usług, badanie którego celem było poznanie preferencj