Wiosna to czas maratonów. Jak się okazuje ? nie tylko tych pokonywanych na nogach. W łódzkiej siedzibie firmy Mobica przy ul. Wólczańskiej 178 szykuje się prawdziwa, długodystansowa gratka dla miłośników programowania. Już 
      Suszenie zapasów na zimę coraz częściej dotyczy nie tylko grzybów. Wiele osób decyduje się na samodzielne przygotowanie smacznych przekąsek w postaci suszonych śliwek, bananów, buraczków. Nowa suszarka MSG-05 firmy MPM pomo� 
     Przed nami III i ostatnia edycja konkursu w ramach programu INNOTECH realizowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. INNOTECH oferuje wsparcie jednostek naukowych i przedsiębiorstw w zakresie realizacji innowacyjnych przedsięw 
      Samsung Electronics, globalny lider w dziedzinie profesjonalnych wyświetlaczy wielkoformatowych (LFD) przedstawił swoją ofertę na rok 2014. Oprócz nowości sprzętowych takich jak na przykład największy na rynku, 110-calowy ekra 
      Firma Samsung Electronics Co., Ltd. oficjalnie zainaugurowała globalną, wieloplatformową kampanię marketingową pod hasłem GALAXY 11 osadzoną w tematyce piłkarskiej, lecz inspirowaną światem fantasy. Będzie w niej można śle 
      Jeszcze bardziej realistyczna rozrywka dzięki nowym, zakrzywionym ekranom o rozdzielczości UHD i ulepszonym funkcjom telewizorów Samsung Smart TV… 
      Netia wprowadziła do swojej oferty nową wersję dekodera Netia Player, który – dzięki zdecydowanie większej mocy obliczeniowej – zapewnia jeszcze wygodniejszą obsługę menu i ładowanie się aplikacji.… 
      Kto w domu zajmuje się praniem? Dawniej zazwyczaj była to kobieta, jednak wyraźnie widać nową tendencje. Coraz częściej mężczyźni walczą (i to skutecznie!) z opornymi plamami. Dzieje się tak zapewne dzięki temu, że teraz 
     Produkty Amiki zdobywają kolejne szczyty, a klienci Amiki są w centrum uwagi. Każdy użytkownik AGD dobrze wie, że ze sprzętem jest jak z małym dzieckiem ? wymaga stałej troski. Dbałość o coraz bardziej technologicznie zaawan 
      jedynie 7% konsumentów planuje redukcje subskrypcji TV; 41% jest skłonnych zapłacić więcej za jakość HD.globalne przychody z płatnej TV wzrosną z 23 mld $ do 200 mld $ w 2017 roku.przed 2017 r. wideo będzie odpowiadać za 9