Netia, na potrzeby zlokalizowanego we Wrocławiu, europejskiego centrum obsługi klientów linii lotniczych Qatar Airways, dostarczyła łącza dostępu do internetu oraz międzynarodowe łącza telefoniczne, za pomocą których ulokow
W dniach 10-13 czerwca w Gdańsku odbędzie się spotkanie podsumowujące dotychczasowe prace nad najbardziej zaawansowaną instalacją typu SmartCity w Europie, która realizowana jest w ramachprojektu ACCUS (AdaptiveCooperative Con
Samsung Multiroom to nowy system audio, który pozwala cieszyć się muzyką w całym domu ? wystarczy postawić głośnik i sterować nim za pomocą urządzenia mobilnego. Teraz, wraz z zakupem urządzenia, fani muzyki otrzymają dost
Yusuf Mehdi, wice prezes, IEB oraz Nancy Tellem, prezes ds. mediów rozrywkowych i cyfrowych, uczestniczyli wczoraj w konferencji branżowej All Things D: Dive into Media. Podczas spotkania, zarząd grupy Interactive Entertainment Busi
Niestandardowe rozwiązania w standardowych wymiarach…
W polskich sklepach pojawiła się właśnie nowa, niezwykła lodówka Samsung Food ShowCase. Wyposażona w podwójne drzwi dzieli przestrzeń na wyraźnie określone strefy, dzięki czemu każdy produkt ma swoje miejsce i łatwo możn
Spółka mPay S.A. informuje o udostępnieniu dla klientów sieci T-Mobile, możliwości dokonywania przez telefon komórkowy, płatności mobilnych za pomocą kodów USSD. Dzięki technologii kodów USSD transakcje są w pełni bezpie
Firma Samsung Electronics ogłosiła, że opracowuje i rozszerza zakres aplikacji składających się na eko-pakiet z myślą o obniżeniu zużycia energii i recyklingu niewykorzystanych zasobów, podkreślając w ten sposób swoje dą
Sprzedaż w pierwszym kwartale wyniosła 47,5 mld SEK. Rok do roku sprzedaż dostosowana do zmian kursów walutowych spadła o 7% oraz zmalała kwartał do kwartału o 28%.\Sprzedaż spadła rok do roku głównie w Ameryce Północn
Warszawa, 1 lipca 2013 r. ? Centrum Obsługi Samsung Electronics Polska, prowadzone we współpracy z firmą Sitel Polska, uzyskało europejski certyfikat EN 15838, przyznawany za spełnianie norm jakości usług call center. Jest to d