Gdy już zaplanujemy menu na cały tydzień, sprawdzimy czy nasza ulubiona kawa się przypadkiem nie kończy i stworzymy listę zakupów, możemy już śmiało udać się? przed telewizor! Na platformie Samsung Smart TV pojawiła się 
      50% ruchu w sieciach mobilnych w 2019 roku będzie generowało wideoIlości przesyłanego wideo w sieciach mobilnych pomiędzy 2013 a 2019 wzrośnie 13-krotnie.W 2019 roku użytkownik smartfona prześle średnio 2,5 GB danych miesię 
      jedynie 7% konsumentów planuje redukcje subskrypcji TV; 41% jest skłonnych zapłacić więcej za jakość HD.globalne przychody z płatnej TV wzrosną z 23 mld $ do 200 mld $ w 2017 roku.przed 2017 r. wideo będzie odpowiadać za 9 
      Prawie o 700 procent w porównaniu z 2011 wzrosła w 2012 roku liczba uruchomień lokalnych aplikacji na platformie Samsung Smart TV. W tym czasie prawie o 300 procent wzrosła też liczba aplikacji polskojęzycznych*. Rosnąca w tak s 
      27 marca odbyła się piętnasta Wielka Gala Złotych Anten, podczas której Samsung został wyróżniony trzema nagrodami w tak prestiżowych kategoriach jak: Telefon Roku, Tablet Roku oraz Firma Roku. Nagrodzone modele to flagowy sma 
     Przejęcie poszerzy ofertę usług nadawczych firmy Ericsson oraz jej możliwości w branży telewizyjnej.Zespół firmy Ericsson powiększy się o 1 500 wykwalifikowanych specjalistów ds. usług nadawczych.Firma rozszerzy swoją 
      Firma Samsung Electronics, globalny lider w branży mediów cyfrowych i technologii konwergencji ogłosiła rozszerzenie oferty produktów audio, pozwalających na podniesienie jakości domowej rozrywki.… 
      Firma ZyXEL Communications wprowadza nową aktualizację dla punktów dostępowych NWA3000-N, dzięki której mogą być one obsługiwane przez kontroler NXC5200. Oznacza to duże udogodnienia dla partnerów, którzy zyskują możliwo� 
      Telewizja dostępna przez Internet, zdalne nagrywanie programów i przypomnienia o zbliżających się ciekawych audycjach w smartfornie to nowa jakość usługi telewizyjnej w INEA. Operator wystartował z ofertą INEA online TV, daj� 
      Firma MiTAC zatrudniła nową osobę odpowiedzialną za marketing marki Mio dla regionu środkowej i wschodniej Europy. Stanowisko Marketing Managera objął Marcin Gutkiewicz, wcześniej związany m.in. z Microsoft Polska, Epson i Log