Ludzie w miastach są najbardziej zadowoleni z dostępności sklepów, restauracji i obiektów rekreacyjnych. Na drugim biegunie są sprawy związane z opieką nad dziećmi czy osobami starszymi, komunikacją z władzami i ruchem ulic
Chłodziarko-zamrażarka, kuchenka elektryczna, pralka, telewizor, czy komputer to urządzenia, które działając przez wiele godzin pochłaniają najwięcej energii w statystycznym gospodarstwie domowym. Jak się okazuje, żeby zmnie
Uruchomienie odpowiednio zaplanowanej kampanii to jedynie pierwszy etap pracy każdej agencji. Prawdziwa misja rozpoczyna się w momencie, kiedy możliwe staje się jej optymalizowanie, czyli wyszukiwanie najlepszego rozwiązania ? w t
W telewizji ruszyła kampania sponsoringowa promująca nowe lodówki marki Amica. Jej podstawowym celem jest przekazanie informacji o tym, że w ofercie pojawił się nowy produkt. W krótkim billboardzie sponsorskim pojawia się infor
Marka iBOX wprowadza na rynek nowy tablet – iBOX Hebe. Urządzenie wyposażone jest w system operacyjny Android 4.2 Jelly Bean, który zapewnia dostęp do tysięcy aplikacji: gier, programów i narzędzi gotowych do pobrania w
Samsung Electronics zaprezentował rozwiązania LYNK SINC 3.0 oraz LYNK REACH, umożliwiające podniesienie efektywności i optymalizację zarządzania systemem telewizji hotelowej. Dzięki nim, właściciele i managerowie obiektów mo
Technologie chmurowe podbijają serca użytkowników Internetu i urządzeń mobilnych. Za popytem idzie podaż: powstają coraz to nowe rozwiązania, dostosowane do oczekiwań najbardziej wymagających użytkowników. Jaki wirtualny dy
Nowy system pokładowy Volvo pozwala sterować funkcjami auta za pomocą dotykowego ekranu, komend głosowych lub tradycyjnych przycisków. Sensus Connected Touch bazuje na Androidzie, co ułatwia jego obsługę i otwiera szereg multim
MobileLite Wireless pozwala na nieograniczony dostęp do ulubionych plików audio, wideo, obrazów, dokumentów z pamięci USB i kart SD/SDHC/SDXCWbudowana awaryjna ładowarka pozwala ładować przenośne urządzeniaMożliwość udos
Firma Samsung Electronics Co., Ltd. oficjalnie zainaugurowała globalną, wieloplatformową kampanię marketingową pod hasłem GALAXY 11 osadzoną w tematyce piłkarskiej, lecz inspirowaną światem fantasy. Będzie w niej można śle