Kondycja sektora motoryzacyjnego i prognozy na najbliższą przyszłość – to główne tematy konferencji motoryzacyjnej Auto Forum & Business Day, która odbędzie się w dniach 3-5 grudnia we Wrocławiu. Partnerem branżow
Tegoroczne ?Jaskółki Przedsiębiorczości? wygrał Damian Szymański, student Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki. Laureat przedstawił jury projekt portalu Forbot.pl, adresowanego do miłośników robotów. &helli
Międzynarodowe Targi Zabezpieczeń SECUREX to najważniejsze targi w branży zabezpieczeń w Polsce i w Europie Środkowej. Są miejscem, gdzie prezentuje się innowacyjne rozwiązania i nowości technologiczne czołowych dostawców p
Z własnego doświadczenia każdy wie, że wcale nie tak łatwo jest komuś bezgranicznie zaufać. Zaufać i nigdy się nie zawieść. Dzień w dzień i rok w rok. W gronie marek godnych zaufania Amica przebywa już od wielu lat. Towar
Samsung Electronics Polska rozpoczął niestandardową kampanię promocyjną swojego flagowego smartfona GALAXY S4, po raz pierwszy w historii firmy decydując się na wprowadzenie działań gamifikacyjnych. Kampania w całości zostan
Możliwość wyboru, w jaki sposób będziemy sterowali telewizorem to przejaw nowej, demokratycznej ery w komunikacji człowieka z urządzeniem. Możemy w telewizorach Samsung Smart TV z serii F7000 i F8000 oraz wyższych wykorzystywa
Aplikacja eskaGO jest już dostępna na telewizorach Samsung Smart TV oraz na odtwarzaczach Blu-ray z platformą Smart Hub z 2012 oraz 2013 roku. Została przygotowana przez Grupę Radiową Time, w skład której wchodzą: Radio ESKA,
Kto w domu zajmuje się praniem? Dawniej zazwyczaj była to kobieta, jednak wyraźnie widać nową tendencje. Coraz częściej mężczyźni walczą (i to skutecznie!) z opornymi plamami. Dzieje się tak zapewne dzięki temu, że teraz
Najszczerszy uśmiech może spełnić marzenia nieuleczalnie chorych dzieci. Można się o tym przekonać biorąc udział w polskiej edycji akcji Happy Faces. Wystarczy przyjść do salonu Orange, uśmiechnąć się i zrobić zdjęcie
W przypadku AGD nie wystarczy kupować z głową, tzn. nie przepłacać za ten sam produkt podobnej jakości różniący się jedynie marką. Trzeba jeszcze użytkować go z głową. Zakup bowiem to jedna decyzja i jednorazowy wydatek