Zgodnie z danymi przedstawianymi przez Google Miejsca ? aż 97% konsumentów poszukuje informacji na temat firm lokalnych w Internecie. Pojawienie się opcji wyszukiwania lokalnego pozwala internaucie poszukującemu określonych usług
W nawiązaniu do raportu bieżącego opublikowanego przez mPay S.A. o zmianie własności znaczących pakietów akcji spółki mPay, Zarząd ATM S.A. wyjaśnia, że w dniu wczorajszym 20 160 000 akcji mPay S.A. (45% udziału w kap
Nieużytkowe poddasza powoli trafiają do lamusa. Urządzenie gabinetu, pokoju dla gości czy salonu wypoczynkowego w miejscu strychu, który do niedawna przypominał targ staroci? W ten sposób zyskujemy dodatkowe metry kwadratowe i c
ChallengING IT to roczny program rozwoju w obszarze IT w ING Banku Śląskim, pozwalający na zdobycie bogatego doświadczenia w środowisku wysoko zaawansowanych technologii informatycznych, np. Oracle, jBoss, NetApp, EMC, HyperV, Cit
Polski zespół SmartTM Team awansował do półfinału Ericsson Application Awards 2014 i powalczy o zwycięstwo w kategorii Firma. W corocznym konkursie dla deweloperów aplikacji mogą brać udział studenci oraz małe i średnie
LinkedIn postanowił przetestować wersję chińską swojego serwisu. Sprofilowanie usługi w kraju, gdzie kilkaset milionów ludzi korzysta z internetu, jest szansą na ogromny wzrost popularności tego portalu. Krok ten jest tym bard
Wyposażony w system operacyjny Windows 8, Samsung ATIV Tab 3 to niezwykle cienki i lekki kompan każdego podróżnika. 10,1-calowy ekran dotykowy o rozdzielczości 1366 x 768 pikseli oraz kompatybilny z pakietem Microsoft Office rysik
Ericsson pomaga T-Mobile udoskonalić customer experience (zarządzanie doświadczeniami klientów) oraz efektywność operacyjną, a także ułatwia szybkie wdrażanie nowych ofert dla klientów.Ericsson dostarcza Managed Service
O Polsce można chyba już powoli mówić w kategoriach informatycznego spichlerza Europy. Wedle danych udostępnionych przez Pierre Audoin Consultants, w 2015 będziemy drugim (4,1 mld euro) po Rosji rynkiem IT w środkowo-wschodniej
Internet jest dla prawie połowy Polaków głównym źródłem pozyskiwania muzyki. Blisko 60 procent konsumentów w wieku 15-50 lat w ogóle nie kupuje już płyt CD, a internet stał się głównym miejscem zdobywania muzyki dla 42 p