W badaniu przeprowadzonym przez MasterCard? wyodrębniono pięć globalnych typów osobowości internetowej. Dzięki ankiecie przeprowadzonej wśród konsumentów wiadomo, dlaczego niektórzy ludzie chętniej niż inni dzielą się swo
Warszawa, 29 stycznia 2014 r. ? Jak wynika z danych sprzedażowych sieci detalicznych w Polsce w ostatnim kwartale 2013 roku, konsole do gier wideo utrzymują wysoki udział sprzedaży na rynku sprzętu IT. Popularność tej grupy urz�
CompuTec S.A. wyróżniony jako najlepszy partner SAP Europy Środkowej i Wschodniej w kategorii SAP Business One.…
Obecnie aż 6 miliardów osób korzysta z internetu na urządzeniach mobilnych, co dla firm oznacza wyzwanie, aby wszystko, co komunikują w sieci było łatwe do obejrzenia i odczytania na ekranie telefonu. Z szeregu możliwości, jak
Najnowszy odtwarzacz Blu-ray 3D z Wi-Fi firmy Samsung pozwoli cieszyć się najwyższą jakością oglądanych filmów. Będzie to możliwe za sprawą funkcji skalowania obrazu do rozdzielczości UHD (4K) lub Full HD. Odtwarzacz z pot�
Ponad 60 twórców innowacyjnych pomysłów zgłosiło się do konkursu „Wynalazek roku 2013”. Do finału dotarło 8, w tym dwa z Politechniki Gdańskiej: Cyber-oko opracowane pod kierunkiem prof. Andrzeja Czyżewskiego ora
Wszyscy, którzy od 4 do 25 lipca 2013 roku kupią jeden z telewizorów Samsung LED Smart TV z najnowszej serii F*, mają szansę stać się posiadaczami wyjątkowego samochodu smart fortwo. Na biorących udział w konkursie czekają a
Branżę budowlaną trzeba zobaczyć, żeby poznać. Proces budowy, stosowane technologie budowlane ? z naszymi materiałami video szybko i precyzyjnie zgłębisz te tematy. Do tego wypowiedzi specjalistów. Xella Polska na kanale BUDO
W ciągu ostatnich trzech lat liczba osób, które korzystają z bankowości mobilnej, potroiła się i obecnie kontakt z bankiem w tej formie deklaruje 11,2 proc. respondentów ? wynika z najnowszego badania zrealizowanego dla mBanku
Wygląd firmowych stron internetowych nie jest w dzisiejszych czasach jedynie odzwierciedleniem gustu właściciela. Podlega on trendom, które decydują o jakości serwisu i budują wizerunek firmy, przekładając się na realne cele