formalny transfer elementów ST-Ericsson do firm tworzących joint-venture miał miejsce 2 sierpnia 2013 r.wygaszane są pozostałe aktywności ST-EricssonEricsson i STMicroelectronics ogłosiły dziś zamykanie transakcji rozdziel
24 października startuje kolejna odsłona kampanii promocyjnej Amiki. W rolach głównych pojawią się piekarniki z linii Integra i Agnieszka Radwańska. Od pewnego czasu realizowane przez Amikę kampanie promocyjne nie tylko są zau
Nowe technologie i rozwiązania są popularne nie tylko w kontaktach biznesowych czy społecznych – widać je także w świecie bankowości. Bankowość mobilna i elektroniczna jest bezpiecznym narzędziem zarówno dla dorosłych
Wyposażony w system operacyjny Windows 8, Samsung ATIV Tab 3 to niezwykle cienki i lekki kompan każdego podróżnika. 10,1-calowy ekran dotykowy o rozdzielczości 1366 x 768 pikseli oraz kompatybilny z pakietem Microsoft Office rysik
Netia wprowadziła do swojej oferty nową wersję dekodera Netia Player, który – dzięki zdecydowanie większej mocy obliczeniowej – zapewnia jeszcze wygodniejszą obsługę menu i ładowanie się aplikacji.…
Gdy w 2008 roku rozpoczęło się spowolnienie gospodarcze obawiano się, że dotknie ono również rynku IT. Tymczasem doczekaliśmy się intensywnego rozwoju technologii mobilnych, rozpowszechnił się także cloud computing i Big Da
Turnieje gier, pokazy overclockingu, prezentacje najnowszych rozwiązań dla graczy i wiele innych atrakcji czeka na odwiedzających stoisko przygotowane przez firmy Kingston, LG Electronics oraz AMD podczas ósmej edycji targów Pozna
9 czerwca dobiegła końca niezwykła wyprawa na szczyt Mount Everest, której podjęła się Monika Witkowska, podróżniczka i dziennikarka magazynów Voyage, National Geographic-Traveler oraz Gazety Wyborczej i Pulsu Biznesu. Jej wy
MobileLite Wireless pozwala na nieograniczony dostęp do ulubionych plików audio, wideo, obrazów, dokumentów z pamięci USB i kart SD/SDHC/SDXCWbudowana awaryjna ładowarka pozwala ładować przenośne urządzeniaMożliwość udos
Firma MiTAC zatrudniła nową osobę odpowiedzialną za marketing marki Mio dla regionu środkowej i wschodniej Europy. Stanowisko Marketing Managera objął Marcin Gutkiewicz, wcześniej związany m.in. z Microsoft Polska, Epson i Log