Warszawska giełda papierów wartościowych podjęła decyzję o poszerzeniu największego indeksu spółek notowanych na Głównym Rynku o kolejnych 10 spółek i rozpoczęciu publikacji nowego indeksu WIG30 od dnia 23 września br. N
Zorganizowany wyjazd zwykle kojarzy się z koniecznością wydania dużej sumy pieniędzy na wakacje. Nie jest to jednak konieczne ? przy dobrej organizacji oraz odrobinie czasu poświęconego na poszukiwania, można wybrać się we ws
Pamięć drutowa z 1965 roku, dysk twardy IBM z 1985 o pojemności 30 megabajtów, czy taśmy magnetyczne ze słynnego komputera Odra ? to tylko niektóre eksponaty, które uzupełniły kolekcję Muzeum Historii Komputerów i Informaty
Orange wprowadza usługę i aplikację NFC Pass, która umożliwia korzystanie za pomocą smartfona z kart zbliżeniowych różnych banków. Rozwiązanie pozwala bezpiecznie płacić smartfonem NFC w sklepach oraz punktach handlowo-us�
Analitycy prognozują, że zwiększające się zainteresowanie smartfonami i tabletami pozytywnie wpłynie na popularność płatności mobilnych. Dynamiczny rozwój technologii może sprawić że już do 2015 roku wartość transakcji
Firma Samsung Electronics Co., Ltd wprowadza na rynek aparat systemu NX30, model najbardziej zaawansowany i zbliżony do profesjonalnych rozwiązań. Aparat oferuje wysoką jakość zdjęć i jeszcze szybsze działanie. Ponadto Samsung
Zmiany personalne w polskim biurze firmy MasterCard. Bartosz Ciołkowski, dotychczasowy szef sprzedaży w polskim oddziale firmy, obejmie stanowisko Dyrektora Generalnego polskiego oddziału MasterCard Europe. Z kolei Kamila Kaliszyk,
Samsung wprowadza do sprzedaży swoje najnowsze urządzenie audio ? elegancki i wydajny Soundstand, który zapewni żywy, przestrzenny dźwięk podczas oglądania filmów i nie tylko. Smukły model HW-H600 o grubości zaledwie 35 mm i
Sage sp. z o.o., wiodący producent i dostawca oprogramowania i usług wspomagających zarządzanie dla sektora MSP w Polsce, poinformował o swoich wynikach w minionym roku finansowym 2013, zakończonym 30 września br. Spółka odnot
Firma MiTAC zatrudniła nową osobę odpowiedzialną za marketing marki Mio dla regionu środkowej i wschodniej Europy. Stanowisko Marketing Managera objął Marcin Gutkiewicz, wcześniej związany m.in. z Microsoft Polska, Epson i Log