Netia wprowadziła nowe oferty pod nazwą GigaOferta II. Nowością są m.in. atrakcyjne promocje z umowami na zaledwie 6 lub 12 miesięcy, dostępne również na łączach światłowodowych Grupy Netia. Na atrakcyjności zyskały usł
Nowe urządzenia i rosnąca stabilność połączeń internetowych prowadzi do transformacji świata gier ? wynika z nowego raportu Ericsson ConsumerLabIstnieje potencjał do wykorzystania grywalizacji w wielu nowych obszarach ? tj. z
jedynie 7% konsumentów planuje redukcje subskrypcji TV; 41% jest skłonnych zapłacić więcej za jakość HD.globalne przychody z płatnej TV wzrosną z 23 mld $ do 200 mld $ w 2017 roku.przed 2017 r. wideo będzie odpowiadać za 9
Lato w pełni, a w tym roku pogoda wyjątkowo sprzyja weekendowym wypadom poza miasto. Podczas takich wyjazdów przydatna może okazać się nawigacja. Dlatego epay Polska otwiera nowy kanał sprzedaży dla MapaMap! Dedykowana nawigacj
Samsung Electronics, globalny lider w dziedzinie profesjonalnych wyświetlaczy wielkoformatowych (LFD) przedstawił swoją ofertę na rok 2014. Oprócz nowości sprzętowych takich jak na przykład największy na rynku, 110-calowy ekra
Głośnik xqisit xqPRO Pocket Speaker został wyróżniony prestiżową nagrodą w dziedzinie designu ? red dot design award 2013. 37-osobowe Jury oceniało 4662 produkty w 19 kategoriach, by wybrać najlepsze projekty w dziedzinie des
W ofercie akcesoriów marki xqisit pojawiła się nowa rodzina słuchawek stereo, dostępnych w wersji Bluetooth i przewodowej. Wyróżnia ją znakomita jakość dźwięku, funkcja wygodnego odbierania rozmów i stylowy design.…
Na koniec 2012 roku 16 tys. uczniów skorzystało z projektów edukacyjnych firmy Ericsson. To ponad trzy razy więcej niż jeszcze w 2011 roku. Wzorując się na sukcesie programu ?Connect to Learn? w Afryce, firma Ericsson rozpoczę�
Badanie firmy Ericsson pokazuje, że inwestycje w jakość sieci przekładają się na lepsze wyniki finansowe po stronie operatorów ? nie tylko za sprawą ograniczania kosztów, ale również dzięki zwiększonym przychodom.Inwestyc
Wygląd firmowych stron internetowych nie jest w dzisiejszych czasach jedynie odzwierciedleniem gustu właściciela. Podlega on trendom, które decydują o jakości serwisu i budują wizerunek firmy, przekładając się na realne cele