Firma Samsung Electronics przedstawiła GALAXY S5 – reprezentanta piątej generacji urządzeń z serii GALAXY S – zaprojektowanego z myślą o spełnieniu najważniejszych oczekiwań konsumentów. Nowy smartfon oferuje uży
W 2012 roku w laboratorium informatyki śledczej Mediarecovery wykonało 627 analiz komputerów, telefonów komórkowych, smartfonów, nawigacji GPS i innych urządzeń cyfrowych. Działania były realizowane na zlecenie policji, proku
Samsung przedstawia specjalną ofertę skierowaną do wszystkich, którzy cenią sobie mobilne rozwiązania na najwyższym poziomie. W najbardziej popularnych sieciach sklepów z elektroniką użytkową jest już dostępny specjalny ze
Pas opalizujący, pole bieli i znaki wodne, to tylko część z nowych zabezpieczeń, jakie pojawią się na polskich banknotach. Wszystko po to, by społeczeństwu było łatwiej odróżnić oryginał od falsyfikatu. I choć zmoderniz
MasterCard i PRIME Research ogłosiły wyniki drugiego, dorocznego, globalnego badania rynku płatności mobilnych MasterCard Mobile Payments Study, które objęło ponad 13 milionów wpisów w mediach społecznościowych z wykorzyst
Firma Samsung Electronics prezentuje najnowsze rozwiązania wyświetlaczy profesjonalnych na targach ISE (Integrated Systems Europe) w Amsterdamie, będących największym europejskim wydarzeniem targowym w branży Digital Signage. W t
W dniach 4-6 października 2013 roku w Łodzi odbędzie się XXIV Międzynarodowy Festiwal Gier i Komiksów. To największa tego typu impreza w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, na którą przyjeżdża kilka tysięcy uczestników
Sage sp. z o.o., wiodący producent i dostawca oprogramowania i usług wspomagających zarządzanie dla sektora MSP w Polsce, poinformował o swoich wynikach w minionym roku finansowym 2013, zakończonym 30 września br. Spółka odnot
Nowy aparat NX3000 to najmłodszy przedstawiciel wielokrotnie nagradzanej linii kompaktowych aparatów fotograficznych z wymiennymi obiektywami marki Samsung. Obudowa w stylu retro kryje urządzenie o nowoczesnej specyfikacji techniczn
Polski rynek reklamy internetowej chodź już dojrzały, nadal rośnie w siłę! Zgodnie z raportem z badania IAB AdEx, rok 2013 przyniósł ponad 10% wzrost wydatków na reklamę w internecie.…