gsm WiadomoÅ›ci branżowe

Pierwsze testy Hyundaia i20 WRC

·         Nowy, rajdowy Hyundai i20 WRC przeszedł pierwsze testy w warunkach rzeczywistych·         3-dniowy shakedown modelu i20 WRC był pierwszym testem wykonanym przez nowy ośrodek testowy Hyundaia, w niemieckim AlzenauPo intensywnych, kilkumiesięcznych przygotowaniach Hyundai wyprowadził samochód i20 WRC z warsztatu na drogę, aby rozpocząć program testów. Na należącym do firmy terenie testowym, w pobliżu centrali w Alzenau, z powodzeniem przeprowadzono próby shakedown, sprawdzające specyfikacje samochodu Hyundai i20 WRC w warunkach rzeczywistych. Kolejne fazy intensywnych testów auta będą prowadzone z myślą o przygotowaniach do udziału w Rajdowych Mistrzostwach Świata WRC w 2014 r w Monte Carlo.Po trzydniowej próbie shakedown, przeprowadzonej na odcinku 550 km, wykonano serię kompleksowych testów i20 WRC w różnych konfiguracjach oraz zebrano dane, które zostaną przeanalizowane przez inżynierów w centrali Hyundai Motorsport. Ocenie poddano wszystkie kluczowe parametry samochodu, ze szczególnym uwzględnieniem tych, dotyczących zastosowanego w i20 WRC 1,6-litrowego silnika Turbo.

Teaser

?         Nowy, rajdowy Hyundai i20 WRC przeszedł pierwsze testy w warunkach rzeczywistych

?         3-dniowy shakedown modelu i20 WRC był pierwszym testem wykonanym przez nowy ośrodek testowy Hyundaia, w niemieckim Alzenau

Po intensywnych, kilkumiesięcznych przygotowaniach Hyundai wyprowadził samochód i20 WRC z warsztatu na drogę, aby rozpocząć program testów. Na należącym do firmy terenie testowym, w pobliżu centrali w Alzenau, z powodzeniem przeprowadzono próby shakedown, sprawdzające specyfikacje samochodu Hyundai i20 WRC w warunkach rzeczywistych. Kolejne fazy intensywnych testów auta będą prowadzone z myślą o przygotowaniach do udziału w Rajdowych Mistrzostwach Świata WRC w 2014 r w Monte Carlo.

Po trzydniowej próbie shakedown, przeprowadzonej na odcinku 550 km, wykonano serię kompleksowych testów i20 WRC w różnych konfiguracjach oraz zebrano dane, które zostaną przeanalizowane przez inżynierów w centrali Hyundai Motorsport. Ocenie poddano wszystkie kluczowe parametry samochodu, ze szczególnym uwzględnieniem tych, dotyczących zastosowanego w i20 WRC 1,6-litrowego silnika Turbo.

?Samochód opuÅ›ciÅ‚ warsztat i muszÄ™ przyznać, że to emocjonujÄ…ce widzieć po raz pierwszy, jak sprawdza siÄ™ w warunkach rzeczywistych? – powiedziaÅ‚ Michel Nandan, szef zespoÅ‚u. ?Do koÅ„ca 2013 r. mamy przygotowany harmonogram intensywnych testów. BÄ™dziemy wykonywać próby w rozmaitych miejscach Europy, aby przetestować samochód i20 WRC w zróżnicowanych warunkach – zbliżonych do tych, z jakimi możemy mieć do czynienia w Rajdowych Mistrzostwach Åšwiata w przyszÅ‚ym roku.?

Podczas shakedown oraz testów dodatkowych zespół Hyundaia nie odnotował żadnych istotnych problemów.

?Przebieg pierwszych testów oceniam pozytywnie.? ? dodał Nandan. ?Dysponujemy teraz ogromną liczbą informacji, które pomogą w przygotowaniach do startu w Monte Carlo? ? dodał.

 
Model Hyundai i20 WRC został zaprojektowany w centrum badawczo-rozwojowym Namyang w Korei Południowej. Przygotowania auta do udziału w rajdach zostały w pełni powierzone centrali Hyundai Motorsport w Alzenau.

 

Źródło Hyundai Motor Poland. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Jak wybrać smartfon dla babci i dziadka?

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy