gsm Wiadomości branżowe

Mamy zwycięzców Samsung AppCup!

Mamy zwycięzców Samsung AppCup!
Zakończył się ogólnopolski konkurs na najlepszą aplikację dla platformy Android - Samsung AppCup. Na zwycięzców czekały między innymi trzymiesięczne staże w prestiżowym Centrum Badawczo-Rozwojowym Samsung w Warszawie, a także tablety i smartfony Samsung.Samsung AppCup przeznaczony był dla studentów wszystkich polskich uczelni, którzy mogli zgłaszać swoje uczestnictwo zarówno indywidualnie, jak i w dwu lub trzyosobowych zespołach. W trakcie trwania konkursu firma Samsung zorganizowała dla uczestników specjalne warsztaty ze specjalistami z branży, których celem była pomoc w rozwiązaniu konkretnych problemów, jakie mogli napotkać studenci podczas pisania aplikacji. Wszyscy, którzy zdecydowali się skorzystać z doświadczenia czołowych polskich informatyków, mogli poszerzyć swoją wiedzę i skorzystać z bogatego doświadczenia ekspertów.Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników konkursu Samsung AppCup. Polscy studenci od lat należą do światowej czołówki wśród programistów. To właśnie oni zajmują najwyższe miejsca w międzynarodowych konkursach informatycznych i dlatego też staramy się wykorzystywać ich potencjał i dawać im najlepsze

Teaser

Zakończył się ogólnopolski konkurs na najlepszą aplikację dla platformy Android – Samsung AppCup. Na zwycięzców czekały między innymi trzymiesięczne staże w prestiżowym Centrum Badawczo-Rozwojowym Samsung w Warszawie, a także tablety i smartfony Samsung.

Samsung AppCup przeznaczony był dla studentów wszystkich polskich uczelni, którzy mogli zgłaszać swoje uczestnictwo zarówno indywidualnie, jak i w dwu lub trzyosobowych zespołach. W trakcie trwania konkursu firma Samsung zorganizowała dla uczestników specjalne warsztaty ze specjalistami z branży, których celem była pomoc w rozwiązaniu konkretnych problemów, jakie mogli napotkać studenci podczas pisania aplikacji. Wszyscy, którzy zdecydowali się skorzystać z doświadczenia czołowych polskich informatyków, mogli poszerzyć swoją wiedzę i skorzystać z bogatego doświadczenia ekspertów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników konkursu Samsung AppCup. Polscy studenci od lat należą do światowej czołówki wśród programistów. To właśnie oni zajmują najwyższe miejsca w międzynarodowych konkursach informatycznych i dlatego też staramy się wykorzystywać ich potencjał i dawać im najlepsze możliwości rozwoju na rynku – powiedziała Emilia Myrcha, Application Specialist, w Samsung Electronics Polska.

W konkursie Samsung AppCup wzięło udział blisko 400 uczestników z uczelni z całej Polski. Jury oceniało każdą pracę na podstawie takich kryteriów jak: użyteczność aplikacji, oryginalność danego rozwiązania, potencjał rynkowy, a także wykorzystanie technologii. Wśród najlepiej ocenionych prac można znaleźć, m.in. aplikację do tworzenia mapy zależności między poszczególnymi dokumentami ?Dessin?, program do śledzenia swoich ścieżek ?Path Tracker?, ?Bring them Water?, czyli grę logiczną opartą na mechanice typu ?hydraulik?, a także grę specjalnie zaprojektowaną z myślą o Galaxy Note i rysiku S-Pen ? ?Matrix Cut?.

Konkurs Samsung AppCup był dla nas przede wszystkim motywacją do tego, o czym zawsze marzyliśmy – do tworzenia gier komputerowych. Zwycięstwo było dla nas bardzo miłym zaskoczeniem i dzięki niemu po raz pierwszy uświadomiliśmy sobie, że jesteśmy na dobrej drodze – powiedział Oskar Kuligowski, współautor aplikacji Bring Them Water.

A to już wiesz?  Fiskus twierdzi, że bitcoin to nie waluta

Wszystkie informacje o konkursie, a także pełna lista zwycięzców dostępne są na stronie: http://appcup.samsung.pl/rules

Sklep Samsung Apps dostępny jest pod adresem: www.samsungapps.com

Pełna lista zwycięzców:
Miejsce:
Nazwa aplikacji w Samsung Apps:
Autorzy:
APLIKACJE
1

Dessin

Marek Rogalski

2

Path Tracker

Michał Górny, Sebastian Mękal, Paweł Oczadły

3

Companion Finder

Maciej Maroszczyk, Marcin Szczypka

4

PiMath

Marek Wałach

5

Moment

Dawid Cieślak

GRY
1

Bring Them Water

Oskar Kuligowski, Ziemowit Rachwał

2

Matrix Cut

Dawid Fila, Tadeusz Fila

3

Catch the Word

Traciłowski, Adrian Deja, Mikołaj Stankowiak

4

Droid Painters

Staszyński, Paweł Surówka

5

Pixel Flood Evolution

Paweł Huber


W każdej z dwóch kategorii (Aplikacje i Gry) przyznano po 5 nagród, których łączna wartość wyniosła około 80 tysięcy złotych:
  • pierwsza nagroda to 3-miesięczny staż w Centrum Badawczo-Rozwojowym Samsung Polska w Warszawie (dla każdego członka zespołu) oraz 10 000 zł do podziału na zespół
  • druga nagroda to 3-miesięczny staż w Centrum Badawczo-Rozwojowym Samsung Polska w Warszawie oraz Samsung GALAXY S III (dla każdego członka zespołu)  
  • trzecia nagroda to Samsung GALAXY Note II (dla każdego członka zespołu)
  • czwarta nagroda to GALAXY Note 10.1 (dla każdego członka zespołu)
  • piąta nagroda to Samsung GALAXY S III (dla każdego członka zespołu)
 

O Samsung Electronics Co, Ltd.

Samsung Electronics Co., Ltd. jako światowy lider w dziedzinie elektroniki i podzespołów, wprowadza najbardziej innowacyjne rozwiązania we wszystkich oferowanych przez siebie produktach. Szeroka gama urządzeń i najnowszych rozwiązań technologicznych oferowanych przez Samsung, pozwalają na odkrywanie niespotykanych możliwości jeszcze większej liczbie osób w różnych krajach. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź stronę www.samsung.com

Źródło Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy