gsm Wiadomości branżowe

Kolejny etap współpracy Hicron i Play ? utrzymanie systemów oraz rozwój SAP

v\:* {behavior:url(#default#VML);}o\:* {behavior:url(#default#VML);}w\:* {behavior:url(#default#VML);}.shape {behavior:url(#default#VML);}Ponad 1600 zrealizowanych zgłoszeń serwisowych, obsługa przeszło 800 użytkowników, wypracowanie standardów działania 24h/dobę – to bilans obsługi serwisowej firmy Play przez Hicron w maju 2013 roku, po blisko roku współpracy.  Z początkiem sierpnia 2012 roku firma Play dołączyła do grona klientów serwisowych spółki Hicron. O wyborze zadecydowały głównie pozytywne doświadczenia we współpracy podczas realizacji projektu upgrade SAP. Nie bez znaczenia było także elastyczne podejście działu serwisowego Hicron do obsługi nowego, wymagającego klienta. - Hicron od kilku lat z sukcesem obsługuje bardzo duże firmy, liczące się nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie, co udaje nam się także ze względu na nasze zrozumienie dla ich wymagań. Kompetencje i doświadczenie to oczywiście podstawa, ale na zadowolenie klienta mają wpływ również takie czynniki jak bezpieczeństwo i gwarancja nieprzerwanej obsługi. W przypadku Play udało nam się sprostać

Teaser

Ponad 1600 zrealizowanych zgłoszeń serwisowych, obsługa przeszło 800 użytkowników, wypracowanie standardów działania 24h/dobę ? to bilans obsługi serwisowej firmy Play przez Hicron w maju 2013 roku, po blisko roku współpracy. 

Z początkiem sierpnia 2012 roku firma Play dołączyła do grona klientów serwisowych spółki Hicron. O wyborze zadecydowały głównie pozytywne doświadczenia we współpracy podczas realizacji projektu upgrade SAP. Nie bez znaczenia było także elastyczne podejście działu serwisowego Hicron do obsługi nowego, wymagającego klienta.

 Hicron od kilku lat z sukcesem obsługuje bardzo duże firmy, liczące się nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie, co udaje nam się także ze względu na nasze zrozumienie dla ich wymagań. Kompetencje i doświadczenie to oczywiście podstawa, ale na zadowolenie klienta mają wpływ również takie czynniki jak bezpieczeństwo i gwarancja nieprzerwanej obsługi. W przypadku Play udało nam się sprostać wymaganiom klienta zapewniając odrębność działu serwisu Hicron od działu konsultingu, gwarantując odpowiednią liczbę konsultantów, współpracując tylko ze sprawdzonymi zewnętrznymi specjalistami, udostępniając konsultantów, programistów, koordynatorów i administratorów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu ? podkreśla Agnieszka Werbińska, Menedżer Działu Serwisu Hicron

W ramach obsługi serwisowej, Dział Serwisu Hicron wspiera blisko 800 pracowników Play w użytkowaniu systemu SAP we wszystkich jego obszarach: finansów, środków trwałych, kontrolingu, zarządzania materiałami, sprzedaży i dystrybucji, zarządzania kadrami i płacami, zarządzania projektami, hurtowni danych oraz Basis. Do aplikacji objętych obsługą serwisową należą także SAP Workflow, interfejsy z zewnętrznymi systemami (w tym stosowanymi do rozliczeń billingowych), jak również Enterprise Portal służący do wymiany informacji w ramach obsługi procesów biznesowych Play.

Konsultanci Hicron realizują także prace rozwojowe oraz projekty wdrożeniowe dla Play. Należą do nich na przykład opracowanie i wdrożenie rozwiązania e-Zamówienia służącego do wymiany dokumentów z dostawcami Play, wdrożenie modułu SAP Real Estate a także przygotowanie dodatkowego wymiaru ewidencji kosztów. Konsultanci Hicron przeprowadzą dla spółki Play także analizę biznesową systemu SAP w obszarze Treasury.

A to już wiesz?  Radio ZET ? nowa aplikacja muzyczna na Samsung Smart TV

– Projekty jakie realizujemy razem z firmą Hicron przebiegają zgodnie z ustalonym harmonogramem i jesteśmy zadowoleni z postępów i wyników prac. Ma na to wpływ w dużej mierze bardzo przemyślane podejście Hicron, objawiające się oddelegowaniem bardzo dobrych konsultantów i dużym zaangażowaniem w prace już na etapie budowania koncepcji i tworzenia założeń projektowych ? podsumowuje Agnieszka Kamieniecka, Kierownik Projektów w firmie Play.

Podpisanie kontraktu na serwis aplikacyjny rozpoczęło się tak zwanym projektem przejęcia/audytem systemów. Podczas tego etapu konsultanci Hicron zapoznali się z dokumentacją systemu SAP działającego u klienta. Przeprowadzili także szereg spotkań z kluczowymi użytkownikami systemu po stronie Klienta, składając swoje rekomendacje co do utrzymania i kierunku rozwoju systemu w kolejnych latach.

Hicron współpracuje z Play od lipca 2011, kiedy konsultanci spółki rozpoczęli projekt upgrade systemu SAP użytkowanego przez klienta.

Umowa na serwis aplikacyjny jest kontynuacją współpracy, ewoluującej w kierunku projektów rozwoju systemu. Oprócz Play, do największych klientów serwisowych Hicron należy między innymi Grupa MAN oraz 2 innych przedstawicieli branży automotive z Włoch i USA. Oprócz wsparcia w obsłudze systemu SAP, zespół Hicron świadczy serwis innych aplikacji: Oracle, Java, .Net, PHP. Hicron, licząc 30 konsultantów zaangażowanych jedynie w serwisową obsługę klienta, jest partnerem SAP posiadającym największy zespół konsultantów serwisowych.

****

PLAY ? najszybciej rozwijająca się sieć w Polsce. Z jej dających nieograniczone możliwości usług korzysta już ponad 9 milionów Polaków. Daje to ponad 16% udziału w rynku, ale to dla firmy zdecydowanie za mało. PLAY jest najchętniej wybieranym operatorem przez Klientów którzy decydują się na zmianę operatora i przeniesienie numeru.

PLAY jest wciąż liderem rynku MNP z 64% udziałem. Na koniec roku 2011 ponad 1 milion klientów korzystało z usług mobilnego dostępu do Internetu Play Online, co czyni z PLAY lidera na tym rynku. PLAY rozpoczął 2011 rok od bardzo intensywnej ofensywy komunikacyjnej promującej korzystanie ze smartfonów w profilowanych taryfach All Inclusive i w oparciu o największy zasięg idealnego dla smartfonów szybkiego Internetu 4G. Kampanie reklamowe PLAY są również coraz bardziej efektywne, o czym świadczył m.in. wskaźnik spontanicznej świadomości marki na poziomie 80%.
Pod koniec marca 2012 roku Play po raz kolejny zrewolucjonizował rynek wprowadzając ?Formułę 4.0?, czyli nielimitowane połączenia ze wszystkimi sieciami komórkowymi w ramach jednego abonamentu. Kończąc z dotychczasowym podziałem na połączenia w ramach sieci i poza nią. Nie tylko klienci indywidualni mogą cieszyć się swobodą rozmów, także przedsiębiorcy mogą korzystać z najnowszych oferty Formuła 4.0 dla Firm.
Kto wybiera Play? Biznesmeni, fani smartfonów i ci, dla których telefon służy tylko do rozmów i wysyłania SMS-ów, uczniowie i ich nauczyciele, młodzi i starsi, mieszkańcy wielkich miast i najmniejszych miejscowości. Klientów Play łączy jeden cel ? chcą więcej w lepszej cenie. Firma stara się sprostać tym oczekiwaniom ? konkurencyjne ceny, proste zasady, elastyczna oferta, innowacje, zawsze więcej.

A to już wiesz?  ATMAN rozwija współpracę z integratorami IT

***

HICRON Sp. z o.o. jako integrator systemów informatycznych, specjalizuje się w realizacji kompleksowych projektów IT: projektowania dedykowanych rozwiązań, doradztwa biznesowego i technologicznego. Jako partner SAP Polska, spółka świadczy usługi wdrożeń, rozwoju, audytu aplikacji SAP ERP oraz SAP BusinessObjects. Eksperci HICRON posiadają szerokie doświadczenia w realizacji projektów SAP głównie w branżach: automotive, retail, FMCG, energetyka, gazownictwo, gospodarka wodna, produkcja przemysłowa, spożywcza. Spółka działa aktywnie obsługując klientów w Polsce i za granicą. Do jej klientów należą między innymi: Kompania Piwowarska, Grupa MAN, Volvo CE, Netia, Nestle, Porsche, AmRest, Stelweld i wiele innych. Więcej informacji: www.hicron.com