Już ponad 5 milionów domów wyposażonych jest w telewizory LG z systemem webOS. Wersja 2.0 to kolejny krok w stronę maksymalnej intuicyjności.
Podczas międzynarodowych targów CES, które odbędą się od 6 do 9 stycznia w Las Vegas, firma LG Electronics (LG) zaprezentuje nową linię telewizorów wyposażonych w Smart TV z systemem webOS 2.0. LG webOS 2.0 został zaprojektowany tak, by jeszcze bardziej uprościć kluczowe funkcje współczesnych telewizorów, co w efekcie dostarcza użytkownikom LG łatwości obsługi, której nie znajdą w konkurencyjnych systemach. Dodatkowo LG współpracuje z dostawcami treści takimi jak Filmbox Live, Amazon czy Netflix*, dzięki czemu właściciele telewizorów LG mogą cieszyć się bogatszą bazą rozrywki w jakości 4K.
System webOS został stworzony w odpowiedzi na rosnące frustracje związane ze skomplikowaną obsługą nowoczesnych telewizorów. Zespół LG postanowił zrobić coś, by korzystanie z nich znów stało się łatwe. Koncentrując się na trzech głównych cechach ? proste połączenie, proste przełączanie i proste odkrywanie ? programiści webOS stworzyli banalną w obsłudze alternatywę dla innych nowoczesnych systemów inteligentnych telewizorów. Konsumenci docenili działania LG związane z wprowadzeniem webOS na platformę Smart TV, czego dowodem jest milion sprzedanych telewizorów w ciągu dwóch pierwszych miesięcy po wprowadzeniu na rynek i 5 milionów, na które zdecydowali się klienci w trakcie pierwszych ośmiu miesięcy od premiery, która miała miejsce na początku 2014 roku.
System LG webOS 2.0 dziÄ™ki swojej prostocie i wygodzie użytkowania wprowadziÅ‚ Smart TV na caÅ‚kowicie nowy poziom, który daje konsumentom wiÄ™cej możliwoÅ›ci niż kiedykolwiek wczeÅ›niej. WebOS 2.0 oferuje dÅ‚ugÄ… listÄ™ ulepszeÅ„ i dodatkowych opcji – czas uruchamiania zostaÅ‚ zredukowany o niemal 60%, a dostÄ™pne treÅ›ci dziaÅ‚ajÄ… pÅ‚ynniej i szybciej. Użytkownicy mogÄ… dostrzec różnicÄ™, np. przy okazji przełączenia ekranu głównego na YouTube, którego czas Å‚adowania skraca siÄ™ o nawet 70%.
Nowością w wersji webOS 2.0 jest także opcja ?Moje kanały?, która pozwala użytkownikom tworzyć własne zakładki z ulubionymi programami i aplikacjami na pasku głównym, co zwiększa komfort użytkowania. Dodatkowo szybkie menu daje możliwość dostosowania ustawień telewizora bez potrzeby przerywania oglądanego filmu czy programu, a opcja Input Picker pozwala na łatwe parowanie urządzeń, które są natychmiastowo rozpoznawane i gotowe do działania.
Dzięki współpracy firmy LG z głównymi dostawcami treści audiowizualnych, właściciele telewizorów z webOS mają dostęp do ogromnej bazy filmów i programów w jakości Ultra HD przez takie serwisy jak Amazon czy Netflix*. LG webOS daje telewizorom z platformą Smart TV także dostęp do materiałów 4K na Netflix, włączając w to programy cieszące się dużą popularnością, jak np. House of Cards i Marco Polo (w 2015 roku). Treści Ultra HD na Amazon to takie filmy jak 1000 lat po Ziemi, Elizjum, Niesamowity Spider Man 2 i Kod da Vinci.
?DziÄ™ki najnowszym funkcjom wprowadzonym do wersji webOS 2.0, odczucia klientów sÄ… lepsze, a korzystanie z telewizora staÅ‚o siÄ™ jeszcze prostsze i bardziej intuicyjne? – powiedziaÅ‚ In-kyu Lee, wiceprezes oraz szef oddziaÅ‚u ds. telewizorów i monitorów w dziale LG Electronics Home Entertainment. ?Platforma webOS jest Å›wietnym przykÅ‚adem naszych dziaÅ‚aÅ„, których celem jest odgrywanie wiodÄ…cej roli na rynku telewizji nowej generacji z prawdziwe innowacyjnymi rozwiÄ…zaniami Smart TV?.
Pełną gamę produktów z nowym systemem webOS 2.0 będzie można zobaczyć na stanowisku firmy LG na targach CES w Las Vegas Convention Center (Central Hall #8204) w dniach 6-9 stycznia 2015.
* w zależności od dostępności usług w danym kraju
dostarczył infoWire.pl